توسعه سرمایه گذاری در کشور نیاز به تقویت زیر ساخت ها دارد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با مدیرعامل توزیع برق استان به بررسی همکاری های فی مابین به منظور رفع مشکلات و پیشبرد اهداف چشم انداز 1404کشور در این حوزه پرداخت.


به گزارش خبرآنلاین، کاظمي مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان افق چشم انداز اين شرکت را قابل رقابت با كلاس هاي جهاني خواند و گفت: توزيع برق استان بيش از 407 هزار مشترک و 13550 کيلومتر خطوط برق در سراسر استان دارد و صددرصد جمعيت شهري و نودو نه و نيم درصد جمعيت روستائي را ا ز نعمت برق بهره مند ساخته است.
وي در سخنان خود به روشنائي معابر سطح استان اعم از شهري و روستائي اشاره کرد و گفت: سالانه با اختصاص اعتباري بيش از 5/2 ميليارد تومان براي پايداري 157هزار دستگاه چراغ خياباني و با صرف هزينه ي بيش از2 ميليارد تومان روشنائي معابر شهري و روستايي را توسعه داده است.
دکتر فريدون احمدي نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي پس از شنيدن آمار و عملكرد شركت و چالش هاي موجود در صنعت برق گفت: وظيفه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تلاش براي توليد ثروت و دارائي در کشور است و اين امر اتفاق نمي‌افتد مگر با همكاري مسئولين در ارگان هاي مختلف بويژه توجه به صنعت مهم و استراتژيك برق كه جزو صنعت زيرساختي است.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =