استاندار البرز: به موفقیت نمایندگان البرز در المپیک ریو امیدوار هستیم

استاندار البرز گفت: به موفقیت نمایندگان البرز در المپیک ریو 2016 بسیار امیدوار هستیم.

به گزارش خبرآنلاین البرز،در ابتدای این مراسم نیز «سیدحمیدطهائی» استاندار البرز اظهار داشت: حضور شما در ورزشکاران در میادین ملی، استانی و حتی شهرستانی بسیار ارزشمند است چرا که شما موفق شده اید تا پله های استقامت را پشت سر گذاشته و در این میادین پا بگذارید.
وی افزود: با این اراده محکم افتخارات بعدی را هم به همراه خود به کشور خواهید آورید.
طهائی با اشاره به اینکه در جمع ورزشکاران رهسپار به المپیک و پارالمپیک ریو 2016، قهرمانان دوره های قبل نیز حضور دارند که باید به آنان نیز افتخار کرد، افزود: این جمع صلابت برانگیز است چرا که بزرگانی در جمع ما هستند که افتخار آفرین بوده اند و و امروز در آیین بدرقه شما ورزشکاران امروز حضور پیدا کرده اند.
وی افزود: این جمع با اشتیاق، دعایشان قدم راه شما است و انتظارات و دعا پیروزمدانه باز خواهید گشت.
استاندار البرز گفت: شما ورزشکاران چه مدال رنگین برای کشور به ارمغان بیاورید و چه موفق به کسب عنوان نشوید، از نگاه مردم قهرمان هستید.
گفتنی است، آیین رهسپاری ورزشکاران استان البرز به المپیک و پارالمپیک ریو 2016 به همت اداره کل ورزش و جوانان تدارک دیده شده بود و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ملی در کنار مسئولان استان حضور داشتند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز در ادامه گفت: راه رسیدن به قهرمانی بسیار دشوار است و برای رسیدن به این افتخار بزرگ راه سخت و دشواری باید طی شود.
امیر عفراتی اظهار کرد: در شرایط کنونی ورزشکاران برای رسیدن به سکو های قهرمانی باید با عوامل بسیاری پنجه در پنجه قرار بگیرند و در نهایت با مغلوب کردن تمامی آنها به پیروزی برسند.
6 ورزشکار البرزی در رشته های مختلف به مسابقات المپیک ریو راه یافته اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =