۰ نفر
۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷
بدرقه ورزشکاران المپیکی همدان

در این مراسم از چهار ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی استان همدان، یک داور و یک مربی اعزامی به ریو در کنار آرمین تشکری والیبالیست کنار گذاشته شده از تیم ملی به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ در مراسمی با حضور آیت الله طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان، محمدناصر نیکبخت، استاندار و رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان آئین بدرقه ورزشکاران المپیکی استان همدان و همچنین تجلیل از قهرمانان فراملی سال ۹۴ در تالار فجر همدان برگزار شد.

 

مه لقا جام‌بزرگ عضو تیم ملی تیراندازی، حمیدرضا زورآوند عضو تیم ملی دوومیدانی، حمید اسلامی عضو تیم ملی دوومیدانی کم‌بینایان و زهرا نجاتی عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان چهار ورزشکاری بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین از سکینه خدابنده‌لو مربی تیم ملی تیراندازی و عادل برقعی داور تنیس که به المپیک اعزام خواهند شد به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

آرمین تشکری هم که در مسابقات ژاپن همراه با تیم ملی والیبال موفق به کسب سهمیه شده بود و در آستانه حضور در المپیک از تیم ملی کنار گذاشته شد یکی از ورزشکاران حاضر در مراسم بود که مورد تقدیر مسئولان قرار گرفت.

در این مراسم که بیش از دو ساعت به طول انجامید از 63 ورزشکار، داور و مربی همدانی که در سال 94 در عرصه فراملی روی سکو رفته یا افتخارآفرینی کردند، تجلیل شد.

مجتبی نوترکی در پرورش اندام، بیژن و پیام حیدری دو داور بین المللی فوتبال، سعید ابراهیمی در کشتی و علی اکبر احمدوند آقای گل فوتبال ناشنوایان جهان از جمله ورزشکاران مطرحی بودند که از آنها تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم استاندار همدان به هر کدام از ورزشکاران اعزامی به المپیک ریو، مبلغ سی میلیون ریال پرداخت کرد.

 

کد خبر 559836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =