پاکسازی حریم جاده‌های رشت - انزلی و فومن - ماسوله

با هدف ارتقای ایمنی و در ادامه پاکسازی محورهای استان گیلان، ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم محورهای رشت - انزلی و فومن - ماسوله تخریب و آثار آن جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي گيلان، نيما شفقي رئيس راه و شهرسازي فومن گفت: در راستاي حفظ و حراست از حريم راه و ارتقاي ايمني محورهاي حوزه استحفاظي و در ادامه طرح جمع آوري بنرها و تابلوهاي تبليغاتي و ساير اقلام غير مجاز قرار داده شده در حريم قانوني راه، روز گذشته عوامل اداره راه و شهرسازي فومن با اخذ حكم از مراجع قضايي و با همكاري مامورين محترم نيروي انتظامي اقدام به جمع آوري بنرها و تابلوهاي تبليغاتي محور توريستي فومن-ماسوله نمودند.
همچنين اردشير عليزاده رئيس راه و شهرسازي شفت در اين راستا گفت: يك مورد ساخت و ساز بدون مجوز در نصيرمحله شفت با اخذ حكم قضايي قلع و قمع شد.

در پاپان غلامعلي نيك فهم رئيس راه و شهرسازي رشت از جمع آوري بنرها و دكه هاي فاقد مجوز در محور رشت-انزلي خبر داد و گفت: به منظور جلوگيري از سوانح رانندگي و افزايش ضريب ايمني، ساماندهي حريم راه ها و جلوگيري از ايجاد غيرمجاز دكه و دستفروشان، طرح جمع آوري آن در دستور كار قرار گرفت. كه با همكاري عوامل انتظامي و راهداري و پليس راه و با تجهيزات مورد نياز جمع آوري گرديد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =