ایسنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد که فراکسیون مستقلین زیرمجموعه فراکسیون ولایت قرار گیرد.

بهروز نعمتی اظهار کرد: در ابتدای فعالیت مجلس دهم دو فراکسیون ولایت و امید تشکیل شدند و حالا تعدادی از دوستان به دنبال این هستند که فراکسیون دیگری به عنوان زیرمجموعه فراکسیون ولایت شکل گیرد.

وی افزود: برخی دوستان معتقدند تفکرهای متعددی در زیرمجموعه فراکسیون ولایت وجود دارد و می‌توان یک فراکسیون دیگر به عنوان زیرمجموعه فراکسیون ولایت تشکیل داد. این فراکسیون طیف معتدلین، مستقلین و اصولگرایان مستقل را شامل می‌شود و ممکن است تعدادی از اعضای فراکسیون امید تحت عنوان معتدلین در این فراکسیون حضور داشته باشند.

این نماینده مجلس درباره ضرروت تشکیل فراکسیون سوم در مجلس خاطر نشان کرد: به هر حال نوع رفتارهای سیاسی و برخی مسائلی که وجود داشت قابل تامل بود و نهایتا به تشکیل این فراکسیون انجامید.

نعمتی در پایان گفت که قرار است که اعضای فراکسیون مستقلین نزدیکی و همگرایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    25 1
    با رای طرفداران عارف به مجلس رفتید و نکادان شکستید این رسم مردونگی نیست جناب آقای نعمتی
  • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    23 1
    مگر این اقای نعمتی تو لیست امید نبود و بخاطر همین مردم تهران به ایشان رای ندادند ؟؟؟؟؟؟ پس چرا زیر همه چیز زده و به اصولگریان پیوسته ؟؟؟؟؟؟؟ این اگر اسمش خیانت به رای و اعتماد مردم و لیست امید نیست پس چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟