میزان نوشت: در میان خودروهای وارداتی، بی‌ام‌و 408 کابریو- مدل 2016 با قیمت 418 میلیون در نمایندگی و 315 میلیون در بازار گران‌ترین خودرو وارداتی محسوب می‌شود.

خودرو شخصی داخلی و خارجی بسته به مدل و کارکرد در بازار با هم متفاوت هستند.

در این میان گروهی از خودروهای از مرزهای کشور وارد شده و قیمت آنها از نمایندگی تا بازار با هم متفاوت است.

نکته جالب توجه در قیمت خودروهای وارداتی تفاوت فاحشب بین قیمت نمایندگی و بازارر دارند که در برخی شاهد تفاوت 100 میلیون تومانی هستیم.

قیمت انواع خودرو وارداتی به شرح جدول زیر است:

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    58 3
    چنانچه واردات خودرو آزاد بشه و تعرفه مناطق آزاد لحاظ بشه هیوندا آی 20 با 40 میلیون تومان میشه خرید چرا باید مردم کشور 40 میلیون تومان هزینه کنن و خودرو تولید داخل رو بخرن که از کمترین کیفیت و ایمنی برخوردار هست و در زمان تصادف بیشترین خسارت جانی و مالی رو متحمل بشن در زمان تعمیرات بیشترین هزینه و کمترین خدمات گارانتی و دولت هم به خاطر تولید این محصولات هزینه آلایندگی خسارات آلایندگی صوتی و هوا هدر رفت سرمایه های ملی کشور اتلاف ساعات کار هزینه های سنگین رکود در این بخش پرداخت وام هایی که اگر به صنایع دیگر تعلق میگرفت صد در صد کشور الان وضعیت رکود نداشت چرا باید از صنعتی دفاع کنیم که آن صنعت در واقعیت و درآمار و از هر لحاظی به زیان دولت و ملت و آینده کشور است و حق انتخاب را از مردم سلب کنیم
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    7 0
    بی نام عزیز تولید خودرو در داخل در انحصار افراد خاصیه ما وهیچ کس تواین کشور حریف اینا نیست فقط احمدی نژاد فقط یه روز تعرفه واردات خودرو صفر اعلام کرد که حدود ۱۰۰۰۰ هزار خودرو وارد شد واونم سودش تو جیب خودشون رفت و چیزی عاید مصرف کننده نشد
  • مهدی A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    2 0
    چیزی نیست که پول یه برج حقوق مدیران رده بالا .مشکل از اونا نیست مشکل از ماست که حقوق پایینی داریم