ایسنا نوشت: وکیل داریوش مهرجویی در رابطه با "هتک حرمت، تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به موکل خود از طرف بعضی افراد که در رسانه‌ها، جراید و فضای مجازی منتشر شده" هشدار داد.

فرهنگ سروری گفت: در خصوص اعتراض آقای مهرجویی به وقایع پیش‌آمده در طول درمان جناب آقای عباس کیارستمی و درخواست رسیدگی و پیگیری این امر از دستگاه‌های ذی‌ربط و مسؤول، باید در وهله اول توجه داشت که ایشان داغدار هستند. آقای مهرجویی به از دست دادن یکی از عزیزان و بستگان نزدیک و دوست دیرینه خود عباس کیارستمی واکنش نشان داده‌اند و خواستار رسیدگی و معرفی خاطی یا خاطیان از مسئولان شده‌اند بدون اینکه فرد یا افرادی را مستقیماً معرفی کرده و افترا یا تهمتی بزنند.

او در ادامه اظهار کرد: با احترام به جامعه شریف پزشکی، متأسفانه برخی افرادی که خود را از جامعه پزشکی و یا حتی سخنگو و پرچمدار این صنف می‌دانند با هتک حرمت، تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به شخص آقای داریوش مهرجویی اقدام به اظهارات و اعمالی کرده‌اند که تصاویرش در فضای مجازی به کرات توسط کاربران دست به دست می‌شود. این عمل مطمئناً پیگرد قضایی خواهد داشت.

وکیل مهرجویی تصریح کرد: در صورت تکرار چنین رفتارهایی از سوی هر شخص حقیقی و حقوقی نسبت به موکل خود از طریق قوه قضاییه وارد عمل خواهیم شد و برخورد جدی به عمل خواهد آمد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    11 10
    خوب چرا در صورت تکرار پیگیری میکنید؟ نکنه میترسید متقابلا اونها هم به خاطر اهانت و ناسزا ازتون شکایت کنند؟
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    22 10
    به نظر من همین الان شما کوتاهی کردید شما میتوانید آن پزشک را محکوم کنید حیثیت آقای مهرجویی هتک شده است آقای مهرجویی به فرد خاصی اشاره نکرد ولی آن پزشک به شخص ایشان اشاره و بدترین و ننگ ترین توهین و تهمت را نثار این کارگردان توانا و شهیر کرد
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    8 20
    به همه پزشکان توهین کرده و جامعه پزشکی می تواند شکایت کند