فتح الله معین در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با تاکیدات مقام معظم رهبری اقدام به ساماندهی پرداختهای سازمان ها، موسسات، وزراتخانه ها و ادارات به پرسنل و مدیران خود کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  فتح الله معین در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با تاکیدات مقام معظم رهبری اقدام به ساماندهی پرداختهای سازمان ها، موسسات، وزراتخانه ها و ادارات به پرسنل و مدیران خود کرده است.

وی افزود: در این راستا بنا بر اعلام ریاست سازمان بازرسی کل کشور مجموعه دولت در این خصوص قاطعانه و با سرعت اقدام به برخورد با موضوع عزل مدیران متخلف و برگرداندن وجوه مازاد دریافتی کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امید است قوه قضائیه و قوه مقننه و سایر نهادها و ارگانهای خارج از 3 قوه نیز سریعتر در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری اقدام و نتیجه اقدامات خود را برای جلب بیشتر اعتماد عمومی به اطلاع مردم برسانند.

معین بیان کرد: در این راستا لازم است حقوق های دریافتی شهرداری در زمان حال و گذشته که منطبق با قوانین نبود بررسی و با موارد متخلف برخورد و گزارش آن را ارائه کنند.

در مدیریت گذشته شهرداری افرادی بودند که از 2 محل حقوق و مزایای کامل دریافت می کردند
معین با بیان اینکه چه آنکه در مدیریت گذشته شهرداری افرادی بودند که از 2 محل حقوق و مزایای کامل دریافت می کردند، اضافه کرد: چگونه است افرادی در شهرداری از 2 محل حقوق و مزایا و اضافه کار دریافت می کرده اند و هیچ کس معترض آنها نشده است.

وی تاکید کرد: هیات رئیسه و رئیس شورای شهر لازم است موضوع دریافت حقوق ها و دریافتی های غیرقانونی را در مدیریت فعلی و قبلی شهر بررسی و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

معین بیان کرد: علی رغم درخواست جمعی از اعضای شورای شهر مبنی بر دعوت از مدیر کل اطلاعات و دادستان برای اطلاع رسانی از چگونگی این پرونده اقدامی به عمل نیامده است.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی همچنان منتظر اعلام نتیجه است، تصریح کرد: بی شک لازم است اصل موضوع و اتهامات عنوان شده، بررسی ها و نتایج اتخاذ شده به اطلاع کلیه اعضای شورای شهر رسانده شود.

دستور رئیس جمهور برای احیای زاینده رود درگیر در پیچ و خم اداری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه سخنان خود با اشاره به احداث سامانه انتقال آب بن - بروجن گفت: مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در خصوص احداث سامانه انتقال بن- بروجن به سرعت اقدام کرده و ایستگاه برداشت خود را در مقابل ایستگاه سامانه انتقال آب آشامیدنی به فلات مرکزی قرار داده اند که این موضوع می تواند در آینده موجب تنش شود.

معین ادامه داد: این سوال برای مردم مطرح است که چگونه دستور رئیس جمهور در خصوص انتقال آب بن-بروجن به سرعت عملی می شود ولی دستور اکید وی برای احیای زاینده رود در پیچ و خم اداری می ماند.

وی تصریح کرد: انتظار مردم از مدیریت استان پیگیری جدی دستور رئیس جمهور در خصوص جریان دائم آب در زاینده رود است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =