کجراهه های فیش های حقوقی

بیش از یک ماه است فضای رسانه ای وگفت وشنود مردم وحاکمیت به موضوع دریافتی های نجومی برخی مدیران مشغول شده است.

هر دولتی ، دولت پیش از خود را متهم اصلی می داند ؛ غافل از اینکه مشکل مردمان این دیار این نیست که کدام دسته و گروه باعث اصلی این نوع دست درازی به حقوق عمومی بوده اند بلکه حرف اصلی این است که برخی مدیران جمهوری اسلامی که قراربوده است به نمایندگی از امام عصر ( عج ) داعیه دار حکومت جهانی شوند و عدالت را در اقصی نقاط جهان جاری سازند ؛ چنین بی مهابا و از سر یاغی گری ، نه به ثروت وپول مردم یورش بردند بلکه اعتماد عمومی را به تاراج برده و برای حاکمیتی که ادعای عدالت خواهی داشت آبرویی باقی نگذاشتند .

تیزی قلم نویسنده ، نه از این باب است که بخواهد اتهامی را وارد کند و یا در کسو ت اپوزوسیون، اطلاعاتی را دراختیار دشمنان خارجی بگذارد ؛ زیرا به خوبی دیگر فهمیده ایم دشمنان این کشور در خارج از مرزها نیستد بلکه خود ، دشمنانی به مراتب سخت دل تر در داخل کشور هستیم ، که نه به خاک وجسم مردمانمان تجاوز کرده ایم ، بلکه باور و اعتقاد مردم را با جهالت و جسارت تمام ، به یغما برده ایم !!!! واین ادعای خجالت آور را در ارتباطی کوتاه با فامیل و بستگان و مردم کوچه وخیابان و مسافران اتوبوس و تاکسی می توان شنید ونیاز به بکارگیری دستگاههای پیچیده شنود و تحلیل های امنیتی هم ندارد .

عمق بد اخلاقی ها ، تا حدی است که آثار شومش به بی اعتباری مدیران امروز هم محدود نمی شود ؛ گرچه اگر مردم با شنیدن فیش های نجومی فقط به مدیران امروز بدبین می شدند خیلی نگران کننده نبود بلکه دیگر نمی توان از صفا و صداقت و راستی و سادگی ؛ بهشتی ، رجایی ، بابایی و باکری و همت و... یاد کرد می گویند یا دروغ است و با اینکه ، اگر آنها هم بودند چنین می کردند !!! .

خدایا یاریم کن که با صداقت ، ولی بدون نعارف ، در بخش های دیگر به سایر ابعاد این آتش سوزان ، نیز اشاره داشته باشم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    1 2
    با سلام وممنون از مطالب اعلامی؛ به نظر ریشه فساد و کچراهی از آنجایی شروع میشود که بی قانونی حاکم شد و جدا از قصور نهادهای نظارتی که خود نیز بعضار آلوده شده اند برخی از مدیران به حق قانونی خود در هر دوره قابع نبوده و با تفکر موقتی بودت پست محوله سعی در ترک تازی داشتند و در حقیقت تشنه قدرت بودن تا خدمت و چون پایه های قدرت در رانت و ارتباطات مسموم بود و این ارتباطات هزینه داشت ابن هزبنه ها با ایجاد فضای حقوقی توسط همان افراد به عنوان حق مصادره به مطلوب شد.البته فساد نظام مالیاتی هم موید قصور بود.بنظر ریشه برخی از این ریزه خواری ها ریشه در تزاید خواهی و زندگانی اشرافی خلاصه میشود.و فقر فرهنگی و دینی هم میتواند سبب ساز باشد.به قولی دین در آخر الزمان مانند گدازه آتش تلقی که کسی مشتاق حفظ آن نیست