نامه نیوز نوشت:یک فعال سیاسی معتقد است اصولگرایان باید به جمع بندی برای یک یا دو گزینه برسند تا مانند سال 92 با شکست مواجه نشوند.

حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا در خصوص وضعیت اصولگرایان گفت: اصولگرایان به هرصورت بخواهند به وحدت برسند باید تمام سعی خود را به کار بگیرند. اما بهترین گزینه برای کاندیداتوری ریاست جمهوری برای این جریان را شاید بتوان محمدباقر قالیباف دانست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود بعید می‌دانم آقای قالیباف بخواهد به این میدان وارد شود. اما بهترین گزینه را قالیباف میدانم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در حال حاضر حضور جلیلی در انتخابات بیشتر به یک شوخی شباهت دارد، تصریح کرد: معتقدم اصولگرایان اگر بخواهند برای انتخابات سال آتی به سمت فردی یا افرادی بروند، قالیباف و حداد عادل بهترین گزینه هستند.اصولگرایان اگر همانند سال 92 با چند نفر وارد عرصه شوند طبیعتا موفق نخواهند شد و شکستشان از قبل تضمین شده است.

حسن بیادی با اشاره به حضور احمدی نژاد در انتخابات سال 96 تصریح کرد: بلاخره ایشان نیز به عنوان یک گزینه مطرح هستند اما از سوی اصولگرایان حمایت نخواهند شد. معتقدم بعید است بخواهد وارد رقابت شود اما اگر حضور پیدا کند به صورت مستقل ورود پیدا خواهد کرد.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =