پسری که با شراکت دختری یک آژانس مسافرتی در لاهیجان راه اندازی کرده بود وقتی پاسخ منفی این دختر در پاسخ به خواستگاری اش را شنید عصبانی شد و او را در آژانس حبس کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه  معاون اجتماعي پليس گيلان دراین باره گفت: ماجرای حبس یک دختر 29 ساله در آژانس مسافرتی ساعت یک بامداد بیست و ششم تیرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و برهمین اساس ماموران پلیس رسیدگی به این اقدام را در دستور کار خود قرار دادند. 

براساس این گزارش ماموران با حضور در محل، دريافتند مردي 40 ساله در ورودي يك آژانس مسافرتي را بر روي خود و يك خانم 29 ساله از داخل قفل كرده و اجازه نمی دهد این دختر خارج شود زیرا از شنيدن پاسخ منفي او به خواستگاری اش  خشمگين است.

سرهنگ جعفري خيرخواه در توضیح اقدامات پلیس گفت:  ماموران در چندین مرحله با تماس تلفني به اين مرد 40 ساله اعلام کردند در آژانس را باز كرده و سپس در اين خصوص به مذاكره بپردازد اما خواستگار به هشدارهاي پليس توجهی نکرد.

براساس این گزارش ماموران پلیس پس از اعلام هشدارهای لازم در يك لحظه از غفلت مرد40 ساله استفاده كرده و با شكستن در ورودي وارد ساختمان شدند و توانستند با سرعت عمل فرصت هراقدامی را از او بگیرند. 

اين مقام انتظامي همچنین اظهارداشت: ماموران با دستگيري متهم، از داخل كيف وي، يك قبضه كلت كمري به همراه سه فشنگ جنگي و يك افشانه دفاع شخصي كشف کردند.

به گفته سرهنگ خیرخواه این خواستگار سمج اهل و ساكن يكي از استان هاي همجوار گيلان و همكار اين خانم در آژانس مسافرتي بوده است.

همچنین اين زن 29 ساله در تحقيقات پليس اعلام کرد قصد داشته با خواستگارش ازدواج كند ولي با اطلاع از سابقه سوء متهم از اين كار امتناع كرده است.

معاون اجتماعي پليس گيلان با اشاره به اينكه خواستگار سمج و خانم 29 ساله باهم به صورت شراكتي آژانس مسافرتي را اداره مي كردند، افزود: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.

47233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    3 0
    مرد 40ساله را میگید پسر
  • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    2 0
    40ساله،پسر مگه میشه؟
  • بی نام IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    2 0
    مرد 40 ساله از نظر شما پسره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟