اسکار آیزاک ستارۀ فیلم «جنگ ستارگان» برای بازی در فیلم «ربودن ادگاردو مورتارا» وارد مذاکره شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در صورت توافق میان امبلین اینترتینمنت (شرکت فیلمسازی استیون اسپیلبرگ) و اسکار ایزاک این بازیگر در فیلم «ربودن ادگاردو مورتارا» نقش مقابل مارک رایلنس را بازی می‌کند.

استیون اسپیلبرگ این درام مذهبی را پس از پایان تریلر علمی تخیلی «شماره یک آماده» می‌سازد. فیلمنامه «ربودن ادگاردو مورتارا» را تونی کوشنر با اقتباس از کتاب دیوید کرتزر می‌نویسد. کوشنر پیش از این در فیلم‌های «مونیخ» و «لینکلن» سابقۀ همکاری با اسپیلبرگ را دارد.

این فیلم روایت یک داستان واقعی درباره یک پسر شش سالۀ یهودی در بولونیای ایتالیای سال 1858 است. پلیس این پسربچه را به اجبار از خانواده‌اش جدا می‌کند. او تحت آموزش‌های کلیسای کاتولیک رشد می‌کند و خودش به یک روحانی مسیحی تبدیل می‌شود.

مارک رایلنس در این فیلم نقش پاپ پیوس نهم را بازی می‌کند. اسپیلبرگ، مارک پلت و کریستی ماکوسکو کریگر تهیه‌کنندۀ فیلم هستند. آن‌ها در نقش تهیه‌کننده در فیلم «پل جاسوس‌ها» نیز حضور داشتند.

اسکار آیزاک سال 2015 در فیلم‌های مهمی چون «اکس ماکینا» و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» بازی کرد. او آخرین بار با فیلم «مردان ایکس: آپوکالیپس» بر پرده سینما ظاهر شد.

این بازیگر در قسمت هشتم «جنگ ستارگان» نیز حضور خواهد داشت. از دیگر پروژه‌های آتی این بازیگر نیز می‌توان به تریلر علمی‌تخیلی پارامونت با عنوان «نابودی» نام برد. او در «نابودی» بار دیگر با الکس گارلند کارگردان «اکس ماکینا» همکاری خواهد کرد.

منبع: هالیوودریپورتر / 15 جولای

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =