امام جمعه موقت بندرعباس گفت: نباید در مقابل بدحجابی که جامعه را فراگرفته بی تفاوت باشیم و خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به روز عفاف و حجاب با تاکید بر اینکه نباید در مقابل بدحجابی که جامعه را فراگرفته بی تفاوت باشیم، عنوان کرد: بدحجابی برای متدینین و خانواده شهدا قابل تحمل نیست و این امر در شان نظام اسلامی که برای تحقق اندیشه و سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) شکل گرفته نیست و خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

وی در ادامه به سالگرد پذیرش قعطنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص پایان جنگ از سوی ایران اشاره کرد و افزود: طبق وعده امام راحل، ملت ایران چنان سیلی به صدام زد که نتوانست از جایش بلند شود و جیره خواران استکبار جهانی پس از پذیرش قعطنامه به این گمان که ملت ایران خسته شده اند با فریب برخی افراد نا آگاه عملیات فروغ جاویدان را به راه انداختند که امام خمینی (ره) با صدور فرمان بسیج عمومی آنها را نابود کرد.

امام جمعه موقت بندرعباس همچنین با اشاره به سالروز تاسیس و شکل گیری نهاد شورای نگهبان از سوی حضرت امام خمینی (ره)، شورای نگهبان قانون اساسی را دیدبان نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: این شورا از نهادهای پربرکت و امیدوارکننده برای نظام است که از مهم ترین دستاوردهای شورای نگهبان طی سه دهه گذشته تاکنون جلوگیری از تصویب قوانین خلاف شرع و قانون اساسی و همچنین تایید نکردن صلاحیت برخی افراد و جریان های ناسالم بوده است.

فروزان نژاد تصریح کرد: شورای نگهبان نبض نظام جمهوری اسلامی است و شورای نگهبان به عنوان حافظ احکام مقدس اسلامی و قانون اساسی باید هوشیار و مراقب باشد تا از ورود آلودگی چه فرد باشد و یا قانون به بدنه نظام جلوگیری کند.

وی همچنین روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای را گرامیداشت و اضافه کرد: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان می خواهیم چنین ورزش هایی را تقویت کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =