توصیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی به بهمن کیارستمی: به‌جای تشکر نمک بر زخم نپاشید

ایلنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در جواب پیام گلایه آمیز بهمن کیارستمی به وزیر ارشاد درباره روند درمان و فوت کارگردان نام آشنای کشورمان، توصیه کرد منتظر نتیجه بررسی تیم کار‌شناسی باشد.

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متن نامه دکتر سیدجواد حاج میر اسماعیل (رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران) را به این شرح منتشر کرد:

جناب آقای بهمن کیارستمی! با سلام؛ پیام گلایه‌آمیز شما خطاب به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی را مطالعه کردم و به دلیل مسئولیتی که در حوزه بهداشت و درمان دارم، ذکر چند نکته را لازم دیدم.

وی در این نامه با اشاره به هجمه‌ای که بعد از فوت مرحوم کیارستمی بر جامعه پزشکی وارد شده آورده است: طی چند روز گذشته از سوی برخی از هنرمندان با ادبیاتی ناصواب، جامعه پزشکی کشور مورد خطاب قرار گرفته است؛ همکارانم این رفتار ناپسند را به دلیل غم بزرگی می‌دانند که از درگذشت نه تنها یک کارگردان که استادی یگانه بر شانه‌های جامعه فرهنگی کشور سنگینی می‌کند.

حاج میراسماعیل در ادامه نامه به فرزند مرحوم کیارستمی پیشنهاد می‌کند: سخنان تیم تخصصی رسیدگی به پرونده درمانی مرحوم کیارستمی را تنها از زبان خودشان بشنوید و نظرات خود را هم با آن‌ها در میان بگذارید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران نامه خود به بهمن کیارستمی را این گونه ادامه می‌دهد:‌ ای کاش دلیل نوشتن یادداشتتان، اعتراض به اظهارنظر وزیر ارشاد درباره یک پرونده پزشکی بود اما در هر صورت خوب است بدانید موضوع درمان مردم کشور نه یک فیلم است، نه پایانی دارد و نه تماشاچی می‌خواهد اما مصلحان و منتقدان مطلع، همیشه راهنمای جامعه پزشکی بوده و خواهند بود و ملت شریف ایران، بهترین قاضی این عرصه هستند.

حاج میر اسماعیل همچنین به جمله «به همراهی شما در روند درمان چشم امید نداشتیم» در پیام فرزند عباس کیارستمی به وزیر ارشاد اشاره می‌کند و می‌نویسد: نمی‌دانم منظورتان باز هم وزیر ارشاد است یا پزشکان معالج؛ آنچه مهم است این است که مردم باور دارند و هر روز شاهد هستند بار اصلی سلامت هموطنان بر دوش جامعه پزشکی کشور است اما حفظ آبروی نظام پزشکی کشور هیچ‌گاه بر سلامت مردم ترجیح داده نشده است.

وی در بخش دیگری از این نامه با انتقاد از لحن تند پیام بهمن کیارستمی می‌نویسد: طی مدتی که مرحوم کیارستمی در بیمارستان بستری بودند، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی باتوجه به علاقه‌ای که به او داشتند، بدون هیچ انگیزه شخصی، خدمات فراوان و ارزشمندی به پدر شما ارائه کردند و پس از آن حادثه تلخ، چون فرزندی در غم از دست دادن ایشان اشک ریختند؛ جا داشت حداقل از آن‌ها تشکر می‌کردید به جای آنکه نمک بر زخمشان بپاشید. اینجانب فقط بیش از ۳۰ بار معاون درمان دانشگاه را مأمور رسیدگی و بررسی سیر درمان آن استاد ارجمند کردم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به علاقه شخصی وزیر بهداشت به مرحوم کیارستمی افزوده است: وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در همین زمره بودند. از نگاه شما کسی که در کشور، منطقه و مراکز معتبر بین المللی، فردی شناخته شده و دارای بالا‌ترین مدارج علمی است، چه نیازی به چند عیادت از بیمار یا بیماران دارد آنگونه که متوهمین آنرا تمایل به گرفتن عکس یادگاری می‌پنداشتند؟!

حاج میراسماعیل ادامه داده است: دکتر هاشمی همانطور که به مناطق محروم سرکشی کرده، از مراکز درمانی بازدید می‌کنند و از نحوه درمان هموطنان در گوشه و کنار کشور مطلع می‌شوند، براساس احترام و علائق شخصی خود به عیادت مرحوم کیارستمی هم رفتند و روند درمان آن استاد فقید را شخصا پیگیری کردند. خوب است نگاهی بیندازید به هجمه‌هایی که آن روز‌ها به این دیدار‌ها می‌شد و هزینه‌هایی که پرداخت شد.

وی همچنین در این نامه با اشاره به دیدارهای آخر وزیر بهداشت و مرحوم کیارستمی می‌نویسد: به یقین دیدارتان همراه جناب صمدیان با وزیر بهداشت را در دفتر او به خاطر دارید.‌‌ همان موقع که درخواست حضور پزشکی از فرانسه را بر بالین پدر داشتید و دکتر هاشمی شخصا این موضوع را پیگیری کردند و برای بار دوم با سفر استاد به فرانسه مخالفت کردند.

حاج میر اسماعیل در ادامه تاکید می‌کند که انتقال مرحوم کیارستمی به خارج از کشور اشتباه بود و می‌نویسد: ما همچنان باور داریم اگر مرحوم کیارستمی در ایران می‌ماندند، مانند بسیاری از بیمارانی که چنین سیر درمانی را طی می‌کنند و گاهی اوقات هم عارضه‌ای برایشان پیش می‌آید و رفع می‌گردد، به سلامت از بیمارستان مرخص می‌شدند. شما اما تصمیم متفاوتی گرفتید، پس تبعاتش را نیز بپذیرید و انگشت اتهام را به سوی دیگران نگیرید. البته آنچه در فرانسه اتفاق افتاده و اینکه مرحوم کیارستمی در چه مرکز درمانی و با چه امکاناتی بستری شده‌اند، حتما در کمیته تخصصی بررسی و اعلام خواهد شد.

حاج میر اسماعیل در پایان نامه خود به یکسان بودن حقوق همه بیماران برای وزارت بهداشت تاکید می‌کند و می‌نویسد: دکتر هاشمی طی سه سال گذشته اثبات کرده‌اند در مورد سلامت مردم با هیچ کس رودربایستی ندارند؛ وقتی هم بررسی دقیق پرونده درمانی مرحوم کیارستمی را خواستند، به همکارانشان گوشزد کردند، موضوع باید به دقت بررسی شود و نتیجه‌‌ همانگونه که بوده اعلام شود و نه آنگونه که به زعم برخی افراد، به مصلحت است.

وی خاطرنشان کرده است: امروز حتی شخص وزیر هم منتظر نظر کار‌شناسی تیم بررسی کننده است؛ پس تا اعلام نتیجه بررسی، صبوری کنید و از قضاوت‌های عجولانه و غیر کار‌شناسی بپرهیزید.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    آقای رییس این فقط خونواده اون مرحوم نیست که معترض صنف شماست. رفتار و اعمال پزشکان که بسیاری از آنان به بدست آوردن در آمدهای کلان سوگند خورده اند باعث آسیبهای درمانی و در بسیاری از موارد روحی روانی به بیماران و خانواده آنها شده است
    • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      95 18
      البته نه همه پزشکان. پزشکان سهمیه ای دهه هفتاد به بعد که فقط کاسب هستند.
    • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      93 11
      حاج اسماعیل آقای عزیزمردم مجبورند که به پزشکان شما مراجعه کنندگزینه دیگری ندارندهر کس که توانایی مالی دارد برای درمان به خارج از کشور می رود و هر کس ندارد باید با نظام پزشکی شما بسوزد و بسازداین رضایت نیست اجبار و اضطرار استآنکس که توانایی مالی دارد ماشین خارجی سوار می شود نه ماشین داخلیکسی هم که ماشین داخلی میخرد از آن راضی نیست اما مجبور است. حالا ایران خودرو و سایپا باید بگویند چون مشتری داریم، کارمان بیست است؟؟و در دنیا رقیب نداریم؟؟آنچه شیران را کند روبه مزاج احتیاج است احتیاج است احتیاج
    • آیس برگ A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
      10 5
      بازم سیبل کردن جامعه پزشکی واسه منحرف کردن ذهن ملت جوگیر و کم دانش از فسادهای اجتماعی و اقتصادی دیگه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    ادم وقتي سرطان داشته باشه مي ميره ديگه
    • بی نام IT ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      72 6
      نه دوست عزیز ایشون سرطان نداشته داستان این بوده:...، اما عفونت بعد عمل اتفاق می‌افتد و چون کسی نمی‌تواند دو پزشک مسئول را پیدا کند، خانم حکمت با وزیر تماس می‌گیرند که استاد دوباره تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند و این‌بار با شک به عفونت کیسه صفرا، کیسه صفرا برداشته می‌شود. حین عمل لوله حالب هم پاره شده و سوند دبل‌جی برای ایشان تعبیه می‌شود. استاد از بیمارستان مرخص اما این‌بار برای برداشتن دبل‌‌جی در بیمارستان آراد بستری می‌شوند و بعد هم با رضایت خانواده به فرانسه اعزام و در آن‌جا به علت آمبولی و نه سرطان فوت می‌کنند
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      68 4
      دلبندم اول که سرطان نداشت. دوم اینکه بحث اخلاق پزشکی و حقوق بیمار است که در هر حالتی باید رعایت شود و در این مورد خاص رعایت نشده است.
    • آرش A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      17 61
      كيارستمي ضد انعقاد مي گرفته از قبل عمل براي جلوگيري از سكته. در رگهاي قلب استنت داشت علت عوارض و خونريزي عمل اول همه اين بود كه تمام سعي پزشكان ادامه داروي ضد لخته بود اين يعني كار جراح چند برابر سخت تر ميشود. در فرانسه اطبا دانشمند ضد انعقاد را قطع و يا كم مي كنند و نتيجه لخته و مرگ است. افسوس از جهالت و غرض كه باعث قضاوت نادرست مردم مي شود. بخاطر پولي كه به يك پزشك داديد و جواب سلام سردي كه شنيديد كيف مي كنيد پزشك ايراني را مثله كنند.
  • ماهرخ A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    66 4
    دعا مي كنم هيچگاه حقي ناحق نشود.با احترام به روان آرام و ظريف عباس كيارستمي و با آرزوي تندرستي و موفقيت براي فرزندان شايسته و لايق ايشان مرداني همچون آقايان احمد و بهمن كيارستمي.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    از چه چیزی باید تشکر کرد؟ اشتباهات مکرر پزشکی و رقم های نجومی که شما از ما مردم جامعه به جیب می زنید؟1
  • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    98 6
    رو که نیست ماشالله
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    78 3
    چقدر بعضي عادت دارند كه با پنبه سر مردم را ببرند.
  • احسان IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    89 7
    اینا وقاحت رو رد کردن ... ، تشکر هم باید بکنه که در معالجه پدرش کوتاهی شده ؟ کی داره نمک به زخم کی میزنه ، اصلا متوجه معنی کلماتی که از دهانتون در میاد هستید ؟
  • بی نام SE ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    63 7
    اقای کیارستمی بدهکارهم شدی بیخیال بشو برادرجان
  • لیلا A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    36 4
    ظاهرا همه قضاوت انجام شده و ممکنه بهمن داغدار محکوم هم بشه. کسی از خدشه دار شدن اعتماد عمومی خوشحال نیست. پزشکان هم جزئی از جامعه اند. جریان اقای کیارستمی نیشتری بود که می تونست عفونت پنهان شده در لایه های زیرین سیستم پزشکی که به دلیل گردش زیاد پول در این دهه در این صنف ایجاد شده بود درمان کنه. ولی ظاهرا اراده محکم بر اینه که روی زخم پوشیده و روند بیمار قبلی ادامه پیدا کنه.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    50 2
    بابا اینا خیلی پررو تشریف دارن . آقای دکتر به ظاهر محترم میشه فرافکنی رو تموم کنید و به این سوال جواب بدین که چرا آقای کیارستمی در معالجات اولیه این مشکلات براشون پیش اومد که دچار عوارض بعدی شدن؟ مثل همیشه میخوایین تقصیرات رو بندازین گردن خود مریض و خانواده اش و دکتر ها رو مبرا کنید از بی مسولیتی هاشون ولی اینبار ظاهرا موفق نخواهید شد البته اگه عدالت واقعی اجرا بشه و گزارش بدون مصلحت سنجی ارائه بشه که بعید میدونم با توجه به لابی قدرتمند و پرنفوذ پزشکان.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    41 2
    بابا، روتون خیلی زیاده.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    51 2
    فکر کنم اخر سر مجبور شه بنده خدا از این پزشکان محترم عذر خواهی هم بکند...
  • یه پزشک که طبابت نمی کنه A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    66 6
    گفته نمک نپاشید روی زخم پرستارا و پزشکان چون اونا داغدارن...حالشون خوبه این دوستان...
  • اورژانس یا قتلگاه IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    76 4
    من در مورد مسئله جناب کیارستمی دخالتی نمیکنم، ولی در مورد جامعه پزشکی که فرمودید باید عرض کنم بعنوان نمونه اورژانس بیمارستان امام خمینی اردبیل بیشتر به قتلگاه میماند. حتی کادر اداری بیمارستان هم این مسئله را قبول دارند. پس شعاردهی را بس کنید که در جامعه پزشکی امروز ما، برخلاف پیشینیان، پول جای خیلی چیزها را گرفته.
  • تهراني A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    63 4
    اقاي رييس دانشگاه علوم پزشكي تهران گويا شما اصلا گذرتان به بيمارستانهاي ما نيفتاده كه خدا را شكر ، مرحوم كيارستمي تنها يكي از افرادي است كه بعلت غفلت از دست ما رفتند .هم شما وهم ما ااز وضعيت اسف بار بيمارستانها و پرستاري فاجعه بار در دوران نقاهت بيماران باخبريم. لطفا بجاي حواله دادن بازماندگان اقاي كيارستمي و بيشمار بازماندگان ديكر خطاهاي پزشكي به ديگران كمي مسئول باشيد.
  • مرشد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    66 8
    چرا پزشک ها همه چی رو تعمیم میدن به کل جامعه پزشکی؟ آقا یکی یه خطا کرده دیگه. قبول کنید. تو هر صنفی هم اگر یکی خطا کنه. همه ی صنف نمایان بگن به ما توهین شده. میگن فلانی خطا کرد
    • حسین A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      30 6
      اقای عزیز خطای پزشکی رو با خطاهای صنوف دیگ مقایسه نکن شما با جان ملت سرو کار دارید درصد خطای پزشکی باید خیلی پایینتر از این حرفا باشه.
  • nazi A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    84 5
    برای کشتن پدرش باید تشکرهم بکنه ازتون؟؟؟؟؟؟؟؟ به عنوان یک نفر از مردم دارم میگم ما مردم از مصونیت همیشگی پزشکان ایرانی در برابر خطاهاشون خسته هستیم و می خواهیم همه به اندازه مسئولیتی که دارند مجازات بشوند
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    17 25
    شما هم وضعیت روحی این خانواده را درک کنید و نمک بر زخمشان نپاشید. بنده خدا کیارستمی که همیشه از سیاست پرهیز می کرد نمی دانست رفتنش از بین ما موضوعی سیاسی خواهد شد. از آنطرف مهرجویی یقه می دراند و کسی نیست از او بپرسد در زمان حیات کیارستمی کجا بودید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    46 2
    تشکر نه بابا بهتون مدال طلا و لوح تقدیر میدیم چقدر پررو هستن اینا
  • نازنین A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    55 2
    راست می گین والا اولش گند زدین بعد که دیدین طرف آدم بزرگیه و ممکنه زیرسوال برین تازه فهمیدین باید درست کار کنین و حالا طلب کار هم هستین، این مردم هم خوب شما رو می شناسن، لازم نیست از جانب اونا حرف بزنین به جای حرف زدن از جانب مردم نظراتشون رو هر سایتی که دلتون خواست بخونین و ببینین که همه با جناب کیارستمی هم رای و هم عقیده ان نه با شما
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    41 4
    اقای دکتر چه تشکری ایشان حرف دل هزاران نفر از مردم این کشور رو زدند قبول کنید اخلاق در جامعه پزشکی از بین رفته.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    53 4
    چی میگی آقای دکتر؟ مثل اینکه جاتون با صاحب متوفی عوض شده؟
  • بی نام DE ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    55 3
    خيلى رفتار زشتى از سوى پزشكان در حال انجام است. چنان پشت يك يا چند نفرى كه چنين خطاى فاجعه بارى را رغم زده اند ايستاده اند كه آدم فكر مى كند نكند خودشان هم چنين خطاهاى مرگبارى را داشته اند. در همه دنيا اگر يك پزشك با يك خطاى سهوى سلامت بيمار را به خطر بيندازد، حالا مرگ كه پيشكش، او را از كار معلق مى كنند، تمام كاركنان بيمارستان مورد پرسش قرار مى گيرند و هر كسى كه مى توانسته كارى انجام دهد و كوتاهى كرده، توبيخ تنبيه يا معلق مى شود. اين چه وضعى است كه در ايران برخى پزشكان چنين امپراطورى براى خود به راه انداخته اند و اجازه هيچ انتقادى را از ترس پى گيرى بيشتر نمى دهند؟ روزى چند نفر به خاطر اين پشتگرمى پزشكان به يكديگر سلامت خود را از دست مى دهند يا مانند شادروان كيارستمى از دنيا مى روند؟
  • محسن GB ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    63 5
    مگه کل دکترا زیر سوال رفتن؟ چرا جامعه پزشکی اینجوری با انتقادات برخورد میکنه؟ این توهم خودشیفتگی دکترا از کجا میاد؟ به جای اینکه بیان دکتر خطا کار رو شناسایی کنن سریع جبهه گیری میکنن و همه چی رو ماست مالی میکنن. بالاخره یه جا این تکبر و خودبزرگ بینی اقایون باید بشکنه و بشینن سرجاشون.
    • بی نام DE ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      35 2
      فقط تو ايران و كشورهاى جهان سوم خيلى داغونه كه پزشكان چنين مرتبه خدايى براى خودشون قائلند و خودشان را برى از خطا مى دانند.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    49 4
    کارانه ات پر بار باد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    52 1
    باز جای شکرش باقیه که نگفت اصلا مرحوم کیارستمی چرا مریض شد که شما الان مدعی هستید
  • بی نام EU ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    56 4
    چرا پزشکا در همه موارد حتی مواردی که قصور و تقصیر می کنند دوقورت و نیمشونم باقیه
    • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      35 2
      این به خاطر اعتماد به نفس کذاییه که از دوران دانشجویی یاد می گیرن. راحت میتونن تو چشمهات نگاه کنن و بدون تپق زدن دروغ بگن
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    59 6
    جامعه پزشکی ایران هیچ تعهدی نسبت به بیماران نداره و این از روز روشن تره
  • دلسوز بیماران A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    38 1
    اقای ریس دانشگاه بفکر تدریس اخلاق پزشکی به پزشکانت باش . اتاق عملهای اکثرا الوده وعفونی است . بیماران بعد از عمل دچار تب و ...... میشن . اصولا چرا پرونده خدا بیامرز در پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار نگرفت . سازمان مستقل و قانونی .نظام پزشکی طرفدار و وکیل مدافع پزشکان است . و نباید پرونده توسط پزشکانی که سهامداران بیمارستانها خصوصی هستند رسید گی شود
  • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    41 4
    آمار پزشک ها داره از آماره پراید پیشی میگیره
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    15 28
    تنها خلاف پزشکان اگر بشه بهشون نسبت خلاف داد پول درآوردنه در میان این خلافهای جامعه..که نخبه های مملکت و زحمتکشان جامعه هستند و خودتون در همکلاسیها و فامیلتون بنگرید از مثبت ترین افراد بودند که پزشکی قبول شدند و سرانجام در سن 40 سالگی تازه از این همه کشیک شبانه روزی دانشجویی و رزیدنتی و طرح منطقه محروم ازاد میشن و تازه میخوان زندگی کنن .حجم خدمات درمانی کشور خیلی زیاده.شما فقط برید اورژانس یه بیمارستان کوچیک تو شهرستان پزشکش داره بالا 100 مریض تو یه شیفت ویزیت میکنه.حالا کل کشور رو ببینین چه حجم زیادیه.....خواهشمندم انصاف داشته باشید...و منتظر نتیجه بررسی ها بمونید
  • آرش A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    8 27
    همانطور كه جناب مهرجويي گفتند : "ما بايد ازين فرصت استفاده كنيم"... نهايت استفاده شد كه با پزشكان تصفيه حساب كنند. يك نفر حتي بصورت تئوري از خود نپرسيد عارضه جديد لخته خون و آمبولي در فرانسه چطور اضافه شد؟ پزشك ايراني از نظرشان از پيش محكوم است و بيجا مي كند كه مقصر نباشد.
    • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      10 5
      می شه اگه واقعا کاره ای هستی یا سمتی داری اسم و شغل تان را بفرمائید در غیر اینصورت خواهشها هر دم بیل افاضات نفرمایید. اینا خودشون بقدر کافی دارند مغالطه می کنند.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    22 1
    عجب روی داره به جای این همه حرف بی ربط بهتره به اصل ماجرا که قصور در درمان باشه بپردازید
  • بی نام CA ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    34 3
    تشکررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طرفو دستی دستی کشتن بعد میگن جای تشکر داری اعتراض میکنی. شهر هرت که میگن همینه....
  • بی نام A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    2 17
    آقای بهمن کیارستمی زیادی داری شلوغش میکنی. اگر آن مرحوم هم در قید حیات بود این گونه که شما رفتار میکنید رفتار نمیکرد. متوجه نیستید موضوعی که هنوز تقصیر پزشک اثبات نشده را به باد رسانه ها سپرده اید و جو درست کرده اید. به خاطر حرمت آن مرحوم کمی آهسته تر......
  • من فقیرم IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    12 1
    کیارستمی معروف بود پول داشت همه حمایتش کردند من فقیرم آیا روزانه هزاران فقیر چون من صدایشان در گلو خفه می شود . وقتی که رسانه ها از هر انتقادی به هر کس محروم شوند و یک طبقه مثلا پزشکان جز مقدسین و معصومین شوند همین خواهد شد ای کاش همه از مجازات و قانون بترسند . بیچاره آفتابه دزد
  • بی نام RO ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    21 1
    وقاحت هم حدی داره. خجالت بکشید. مگه فقط در مورد آقای کیارستمی این عمل رو مرتکب شدید از این دست کارها تو بیمارستانها خیلی زیاده اما رسانه ای نمیشه.
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    4 0
    خدایا ایران رو از شر خشکسالی و دروع وپزشکان در امان بدار. واقعا پزشکان باید شرم کنن و از دید یک فرد بیطرف به قضایا نگاه کنن ببینن که این کارایی که براشون عادی شده چقدر زشت و تاسف اوره
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    5 0
    متاسفانه مادربزرگ مارو هم دکترای بیمارستان فارابی کرمانشاه کشتن یعنی هرکسی اینجا سکته مغزی کنه حتی نیم ساعته هم به بیمارستان برسوننش قطعی بیمار زنده نمیمونه اینو از پرستارای خود این بیمارستانم شنیدنم....خیلی از دوست و اقوام و اشناهامون به دست پزشکان و پرستاران غیرحرفه ای کشته شدند متاسفانه وقتی هم شکایت میکنی اصلا پیگیری نمیکنن...البته قطعا پزشکان خیلی خوب و انگشت شمار هم در ایران داریم
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    6 1
    دوستانی که اسم خودتون رو گذاشتین پزشک دست بردارید کمی حیا هم خوبه
  • رامین RO ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    4 0
    خیلی جالبه بابا بخدا خیلی رو دارید اقای کیارستمی دوست عزیز بیا برو از پزشکانی که بخاطر یک عمل ساده پدر شما رو کشتن تشکر کن بخدا وگرنه شما اینارو نمیشناسی فردا دیدی ازت شکایتم کردن بجرم تشویش اذهان عمومی من عاشق این جرمم میدونید چرا چون با این جرم میشه هر کسی رو فرستاد بره اب خنک بخوره از دست توی بینی کردن شامل این جرم میشه تا همین متنی که من نوشتم
  • عطا IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    2 0
    سهمیه نوشه جونشون اما دیگه رشته پزشکی رو که حساسه سهمیه ای نمیکردن الان نتیجه هاش داره مشخص میشه طرف به زور دیپلم گرفته رفته پزشکی منم بودم خدارو بنده نبودم ما بچه بودیم با پدر میرفتیم پزشک چه حس خوبی میدادن به ادم این پزشکای قدیمی مثل ناجی و حمایت گر اما الان میری دکتر حس میکنی رفتی نمایشگاه ماشین اونم میخوادچپی بندازه بهت 3 برابر قیمت