ایسنا نوشت:کیومرث هاشمی هم بعد از محمدرضا داورزنی اعلام کرد میرزاجانپور از تیم ملی والیبال برای المپیک خط نخورده است.


رییس کمیته ملی المپیک گفت: ملاک اعلام اسامی اعزامی به المپیک، کمیته ملی المپیک است و تا به الان مجتبی میرزاجانپور جزو ۱۳ نفر تیم ‌ملی والیبال است و نامش خط نخورده است.

کیومرث هاشمی ، درباره خبر خط خوردن مجتبی میرزاجانپور از ترکیب نهایی تیم ‌ملی والیبال اعزامی به  المپیک، اظهار کرد: آن چه ملاک عمل در این باره است، کمیته‌های ملی  المپیک کشورهاست و آنها متولی اصلی هستند تا نفرات را معرفی کنند و تا الان هم روال این گونه بوده است. فدراسیون‌ها اسامی ورزشکاران خود را به کمیته ملی المپیک می‌دهند و آنها نیز نفرات را به کمیته‌ برگزاری مسابقات اعلام می‌کنند. بعد از آن هم هر یک از فدراسیون‌های جهانی هماهنگی های لازم را با IOC یا کمیته‌ برگزاری مسابقات انجام می‌دهد.

رییس کمیته ملی المپیک با بیان این که هنوز اسم میرزاجانپور در لیست تیم ‌ملی والیبال وجود دارد، گفت: آخرین اطلاعات ما بر اساس اسامی ۱۳ نفره‌ای که هفته‌ گذشته معرفی شده این است که میرزاجانپور در ترکیب تیم ‌ملی والیبال حضور دارد و تا هفته‌ آینده این فرصت هست که اسامی نهایی اعلام شود و یک نفر بازیکنی که از ترکیب کنار گذاشته می‌شود مشخص شود تا الان هیچ صحبتی مبنی بر خط خوردن میرزاجانپور وجود ندارد.

او در ادامه افزود: در وزنه‌برداری نیز سه وزنه‌بردار را معرفی کرده‌اند و در کشتی فرنگی نیز دو نفر باقی‌ مانده‌اند. مابقی اسامی ورزشکاران اعزامی مشخص شده است.

هاشمی در پایان گفت: این که فدراسیون جهانی این اسامی را بر چه اساسی اعلام کرده است در حیطه وظایف ما نیست و آقای داورزنی باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد، اما باید بگویم که ملاک اعلام اسامی ما هستیم و در نهایت این فدراسیون‌های ملی هستند که باید اسامی نهایی را به کمیته ملی المپیک کشور خود بدهند و باز هم شفاف می‌گویم  که در حال‌ حاضر میرزاجانپور جزو ۱۳ نفر تیم ‌ملی والیبال است.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =