ایسنا نوشت: معاون عملیات ارتش گفت:اگر در بحث تکنولوژی در قیاس با دشمنان دچار کمبودهایی هستیم باید در بحث ارتقای توانمندی افراد این کمبودها را جبران کنیم.

امیر سرتیپ هاشمی، در حاشیه بازدید از فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با  ابراز خرسندی از حضور در این فرماندهی، اظهار کرد: مراکز آموزشی درجه داری به عنوان پایه و اساس ارتش جمهوری اسلامی ایران از اهمیت فراوانی برخوردارند چراکه انسجام یگان‌های ارتش منوط به وجود تخصص بسیار بالا در میان کارکنان آن است.

وی افزود: هم اکنون توجه بسیاری در ارتش اسلامی به امر آموزش درجه داری وجود دارد چراکه پایه و اساس ارتش به وجود مراکز آموزشی درجه داری است.

معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران با ابراز رضایت از توانمندی‌های موجود و گزارش‌های ارائه  شده، گفت: اقدام‌های عملی و مناسبی در این فرماندهی انجام گردیده که جای بسی خوشحالی است و هرچه قدر آموزش‌های ارائه شده به روزترو با علم روز باشد در ارتقای مهارت‌های فرد و گروهی کارکنان  ولایتمدار نیروی دریایی ارتش موثرتر است.

سرپرست هیئت بازرسین ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: لازمه آموزش، کسب مهارت است و در دنیای امروز آموزش به تنهایی کاربردی ندارد بلکه کسب مهارت و عمل به تجربیات باعث موفقیت یک فرد نظامی می‌شود.

هاشمی در ادامه با اشاره به آموزش‌های مناسب به کارکنان در نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: اگر در بحث تکنولوژی در قیاس با دشمنان دچار کمبودهایی هستیم اما باید در بحث ارتقای توانمندی افراد این کمبودها را جبران کنیم تا آنچه آموزش تربیت می‌کند در عملیات مورد بهره برداری قرار گیرد.

معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران بحث توجه به معنویت در ارتش را یک امر بسیار مهم دانست و بیان کرد: با تکیه بر مسائل دینی و اعتقادی و این ظرفیت عظیم معنوی علاوه بر رفع کمبودها با تکیه بر توان متخصصین داخلی بتوانیم در مقابل هر دشمنی ایستادگی کنیم.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555740

برچسب‌ها