مت دیمن در تازه‌ترین فیلم «بورن» / نظر جاسوس آمریکایی درباره جاسوس انگلیسی

مت دیمن باز هم در نقش معروف مامور پیشین سیا جیسون بورن بازی کرد، اما این بار پس از گذشت سال‌ها از ساخت فیلم اول از نظر جسمانی سختی بسیاری را تحمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجمین فیلم از سری‌ فیلم‌های «بورن» از 27 جولای اکران می‌شود. در این فیلم باز هم مت دیمن  در نقش قهرمان سردرگم و خستگی ناپذیر به پرده سینما بازمی‌گردد.

دیمن در افتتاحیه اروپایی فیلم در لندن گفت که هر چند از بازگشت به این نقش لذت فراوانی برده است، اما از لحاظ جسمانی در این سن و سال آماده شدن برای فیلمبرداری صحنه‌های اکشن مبارزه و تعقیب و گریز ماشین‌ها با چالش بزرگی روبه‌رو بوده است.

او در این باره گفت: «آماده شدن برای این کار خیلی دشوار بود، زمان فیلمبرداری نخستین فیلم 29 سال داشتم و اکنون 45 ساله‌ام. بنابراین با دیمن آن سال‌ها تفاوت بسیاری دارم.»

دیمن در کشور جیمز باند درباره احتمال بازی ادریس البا در فیلم بعدی مامور مخفی سرویس جاسوسی انگلستان گفت: «من ادریس را دوست دارم و به نظرم من او بازیگر درخشانی است. من او را در نقش‌های مختلف دیده‌ام. حضور او به هر چیزی کیفیت بهتری می‌دهد. حضور او سری فیلم‌های جیمز باند را بهتر می‌کند.»

در آخرین فیلم از سری فیلم‌های «بورن» که با اقتباس از رمان رابرت لادلوم ساخته شده است، مت دیمن در کنار جولیا استایلز بازی می‌کند. در این فیلم آلیسیا ویکاندر که خود از سال‌ها پیش از هوارادان فیلم‌های «بورن» بوده است، در نقش یک هکر ظاهر می‌شود.

منبع: رویترز / 11 جولای

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =