وزارت آموزش و پرورش طرح ادامه تحصیل فرهنگیان بیش از یک مقطع را پیگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" من معلم دوره ابتدایی هستم و از آنجا که معلم باید علمش به روز باشد اما آموزش و پرورش اجازه تحصیل به من را نمی دهد و همکارانی هم که تحصیل کرده اند در سوابق کاری و حقوق آنها چیزی حساب نمی شود.لطفا پیگیری کنید چرا این قانون اصلاح نمی شود؟"


در این زمینه حسن حسینی مدیر كل امور اداری و تشكیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس بخشنامه شورای عالی، هر كارمند پس از استخدام امكان ارتقا یك مقطع تحصیلی دارند و برای تحصیل بیش از یك مقطع منع وجود دارد و تمام دستگاههای دولتی طبق بخشنامه شورای عالی شامل آن می شوند.
او با بیان اینکه در آموزش و پرورش برای كسب مجوز از سازمان مدیریت صنعتی در رابطه با تحصیل همكاران بیش از یك مقطع تحصیلی انجام شده است اقداماتی انجام شده ادامه داد: به نظر می رسید احتمال موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی با این برنامه زیاد باشد.

 

46232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    7 3
    باید به حال آموزش و پرورشی که اجازه آموزش و ارتقا سطح علمی به معلم خود نمی دهد گریه کرد.
  • معلم DE ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    3 0
    من معلم ریاضی هستم و امسال دکتری قبول شدمدر مصاحبه گفتن. همین الان از دانشگاه تماس گرفتن گفتن مدارک مصاحبه ت ناقصه. آموزش و پرورش حتی کوپی مدارک ما رو تحویل نمیده میگه یک مقطع بیشتر نمیتونی ادامه تحصیل بدی. نمیدونم باید چکار کنم.
  • علی A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    6 0
    دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی مصوبه شماره 172556/206 مورخ 26/12/1393 شورای عالی اداری ماده 13 کارمندان دولت در چارچوب مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در طول مدت خدمت خود، صرفا میتوانند از مزایای اداری و استخدامی یک مقطع تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی زمان استخدام برخوردار شوند. متاسفانه این مصوبه شورای عالی اداری و همچنین بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مانع از ادامه تحصیل فرهنگیان شده است . ادامه تحصیل بیشتر از یک مقطع را ممنوع اعلام کرده اند