هزار و ۵۰۰ نفر در پروژه آزاد راه خرم آباد - بروجرد - اراک مشغول به فعالیت هستند

استاندار لرستان از پیش بینی ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث آزاد راه خرم آباد - بروجرد - اراک خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به اجرای پروژه آزاد راه خرم آباد - بروجرد - اراک اظهار داشت: این پروژه به نام سردار شهید «بروجردی» نامگذاری شده و یکی از پروژه های فعال در کشور است.

وی با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است عنوان کرد: این پروژه از سوی یکی از موسسه های زیر مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء(عج) در حال اجرا است بوده و تونل های در حال احداث در این پروژه آزاد راهی از پیچیده ترین تونل های کشور محسوب می شوند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تنها در یکی از این تونل ها ۹۸۰ نفر مشغول به فعالیت هستند گفت: برای اجرای این پروژه مشکلاتی از جمله با منابع طبیعی وجود دارد که اقدامات در این زمینه برای رفع آنها در حال انجام است.

بازوند بیان داشت: در مجموع حدود هزار و ۵۰۰ نفر در پروژه آزاد راه خرم آباد - بروجرد - اراک مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه احداث این پروژه در توسعه اقتصادی استان به طور حتم نقش بسزایی خواهد داشت عنوان کرد: در این راستا باید اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه آزاد راهی در استان صورت گیرد.

استاندار لرستان طول دو تونل آزاد راه خرم آباد - بروجرد - اراک را حدود شش کیلومتر عنوان کرد و گفت: برنامه زمانبدی اجرای این پروژه به تخصیص اعتبار آن بستگی دارد.

بازوند تاکید کرد: تکمیل این پروژه یکی از اولویت های اصلی قرارگاه خاتم الانبیاء(عج) است

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =