حرکت ایسر به سوی محصولات اولترا-پرتابل با تراول میت ایکس 3

سازندگان لپ‌تاپ سرعت رفتن به‌سوی محصولات اولترا-پرتابل را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، پیش‌تر شاهد ورود محصولاتی چون Dell XPS 13، نوت بوک سری 9 سامسونگ و آل جی Gram و ... بودیم و اینک کمپانی ایسر سری جدید اولترا-پرتابل خود به نام TravelMate X3 را راهی بازار می‌کند.

اولترا-پرتابل نوت بوک، ضمن داشتن سی پی یوی قوی، نمایشگر باکیفیت و کاهش مصرف عمر باتری را یدک می‌کشد و سازندگان بیشتری بدین سو حرکت کرده‌اند.

یکی از این مدل‌ها TravelMate X349 است که با بدنه آلومینیومی و رنگ مشکی طراحی‌شده و 18 میلیمتر ضخامت و 1.53 کیلوگرم هم‌وزن دارد که هرچند سبک‌ترین نیست اما در رنج سبک وزن‌ها قرار می‌گیرد. این سیستم نمایشگر 14 اینچی فول اچ دی از نوع IPS داردو نسل ششم سی پی یوی اینتل را در کنار 8 گیگ رم/حافظه موقت و 512 گیگ حافظه فلش را در خود جای‌داده است.

همچنین کیبورد این محصول backlit دارد و با پشتیبانی از ویندوز هلو/Windows Hello، و صفحه لمسی، ویندوز 10 پروفشنال را با 10 ساعت عمر باتری برای کاربران به ارمغان آورده است.

ایسر در بخش اتصالات مانند مک بوک ایر، کاربران خود را از پورت‌های حیاتی محروم نکرده و شاهد یو اس بی تایپ سی، داک استیشن، یو اس بی سه، اچ دی‌ام آی و جک هدفون در این سری هستیم.

ایسر می‌گوید مدل X349 از اکتبر به قیمت پایه 649 دلار قابل‌خرید خواهد بود و از سپتامبر نیز در اروپا 480 یورو و خاورمیانه به قمیت نامشخص عرضه خواهد شد.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =