یک عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی تاکید کرد: تا به امروز هیچ شکایتی علیه فرزندان هاشمی به این کمیسیون ارائه نشده است و اتهاماتی که گاهی علیه فرزندان ایشان از تریبون مجلس مطرح می‌شود، در صورت درخواست خانواده آیت‌الله هاشمی، قابل پیگیری است.

به گزارش ایلنا سید فاضل موسوی با بیان این موضوع افزود : برای پیگیری اتهاماتی که به خانواده رئیس مجلس خبرگان رهبری زده می‌شود، نیاز به شاکی خصوصی است. از این رو چنانچه خانواده ایشان درخواست پیگیری کنند، کمیسیون موظف است تا اتهاماتی را که به خانواده ایشان زده می‌شود، از جنبه حقوقی بررسی کند.

این عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس هم چنین در پاسخ به سوالی که به شکایت متقابل نادران و رحیمی از یکدیگر اشاره داشت، گفت: پرونده شکایت نادران از رحیمی در حال پیگیری است و به محض آنکه این پیگیری‌ها به نتیجه برسد اعلام خواهد شد.

موسوی ادامه داد: پرونده‌ای از شکایت رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد از الیاس نادران نماینده تهران نیز در این کمیسیون وجود ندارد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود، همچنین در پاسخ به سوالی که احتمال بررسی وضعیت بازداشتگاه کهریزک در این کمیسیون را جویا می‌شد، تصریح کرد: از آنجایی‌که پرونده کهریزک در قوه قضاییه در حال پیگیری است، کمیسیون اصل نود هنور برای پیگیری آن وارد عمل نشده است و منتظر نتیجه پیگیری‌های قوه قضاییه ایت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 55356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =