اقتصادنیوز نوشت: بر اساس آگهی‌های موجود، برای خریدن خانه نوساز در منطقه پنج تهران باید از هر مترمربع 2.7 تا 11 میلیون تومان هزینه کرد.

منطقه پنج تهران در بیشتر آمارهای مسکن موجود پرمعامله‌ترین منطقه به شمار می‌رود. این منطقه شامل محله‌هایی از جمله پونک، شهران، شهرزیبا، بلوار فردوس، ستاری، جنت‌آباد و... است.

بر اساس آگهی‌های موجود، ارزان‌ترین خانه نوساز در این محله مربوط به واحدی 66متری در محله کن‌سولقان است که با قیمت هر مترمربع 2.7 میلیون تومان و قیمت کل 178.2 میلیون تومان به فروش می‌رسد که این ملک به دلیل قولنامه‌ای بودن نسبت به سایر خانه‌های محله ارزان‌تر است.

گران‌ترین خانه نوساز در منطقه پنج نیز مربوط به واحدی 160متری در شهرک غرب است که با هر مترمربع 11 میلیون تومان و قیمت کل یک میلیارد و 760 میلیون تومان آگهی شده است. البته از نظر قیمت کل گران‌ترین واحد مسکونی نوساز در منطقه پنج مربوط به واحدی 260متری در آیت‌الله کاشانی است که معادل دو میلیارد و 444 میلیون تومان به فروش می‌رسد.


22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حکیمی A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    3 18
    آقا این خبرا نیست چرا قیمت های الکی میزنی خیلی پایین تراز این قیمت هاست با اعلام قیمت های ساختگی به مردم خیانت نکنید..... نکنه خودت که این گزارش رو گزاشتی هم یه چیزی واسه فروش اون اطراف گذاشتیو رو دستت باد کرده؟
    • بی نام CA ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
      6 3
      اره تو راست میگی اصلا فروشنده یه چیزی هم دستی میده
  • پارسا IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    21 0
    انشاا...اگر فيش حقوقي ما هم فقط يک ماه به اندازه آقايون شد ميتونيم مشابه اين خونه هارو بخريم...تاکيدمي کنم فقط يک ماه...
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    8 6
    دادمان منطقه دو هست چون شرق بزرگراه اشرفی قرار داره، در حالی منطقه ۵ غرب بزرگراه اشرفی هست
  • حسین IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    15 4
    بعد از سه سال الان خونه به کف قیمت رسیده دیگه از این پایینتر نمیاد هرکی پول داشته باشه بهترین زمان خرید تا جو خراب نشده دولت الکی به کسی تو بانک سود نمیده با یه تورم تلافی همرو در میاره مواظب باشید جا نمونید البته انتخابات سال دیگه ایران و امریکا رو هم در نظر داشته باشید منظورم سیاست خارجی کشور که روی قیمت ها خیلی تاثیر داره.
    • بی نام A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      6 3
      باشه،بشین تا گرون شه.حداقل تا سال ۹۸ بازار مسکن راکده.