مردم انتظار دارند برخورد با جریان پرداخت حقوق های غیرمتعارف در دولت خلاصه نشود و تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها این رویه را اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار پرونده‌ای درباره فیش‌های حقوقی غیرمتعارف با عنوان "پایان برخورد با حقوق‌های نامتعارف کجاست؟ / مردم در انتظار برخورد سایر دستگاه‌ها با فیش‌های نجومی" در خبرآنلاین با واکنش های گسترده‌ای از سوی مخاطبان همراه بود. عده زیادی از خوانندگان این مطلب، دیدگاه خود را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک گذاشته اند.

یکی از مخاطبان با نام "كاكو" نوشته است " من تا به حال فكر مي كردم مديران اين نظام به اندازه كارمندان دريافتي دارند ومديران كار مديريتي دارند وكارمندان كار اداري وحتي شايد مديران به خاطر ارزشي بودنشان از امكاناتي هم استفاده نمي كنند".

تعدای زیادی از دیگران خوانندگان با تأیید این نظر، اعلام کرده اند که آن ها هم همین باور را در مورد مدیران ومسئولان کشور داشته اند.

یکی دیگر از مخاطبان که نخواسته نام خود را قید کند، نوشته است " فیش‌های نجومی به دولت محدود نمیشه و سایر نهادها و دستگاه ها هم دچار آفت فساد هستند. هیچ نهاد و ارگانی در این مملکت نباید از دایره تحقیق و تفحص خارج باشه تا بشه به مفسدان حمله گاز انبری کرد و ریشه فساد را خشکاند".

ضرورت نظارت بر حقوق ها و مزایای مدیران و مسئولان یکی از پررنگ ترین خواسته های خوانندگان مطالب مرتبط با فیش‌های حقوقی طی این مدت بوده است.

یک خواننده دیگر هم نوشته است "امیدوارم شروع خوبی باشد تا همه مسئولین مملکتی از راس تا پائین ترین سطح موظف به افشای فیش‌های حقوقی وسایر دریافتی ها خارج از فیش حقوقی باشند واین فقط منوط به برخی از مسولین نباشد".

بسیاری از مخاطبان هم در نظرات خود از بی اطلاعی مسئولان و دستگاه های نظارتی در مورد حقوق های غیرمتعارف ابراز تأسف و تعجب کرده اند.

یکی از مخاطبان در این باره گفته است "ممنون به خاطر برخورد دولت اما چندتا سوال اینجا مطرحه اولا اینکه مگه میشه این حقوقهای نجومی بدون تایید مراجع ذیصلاح و مسئولین پرداخت شده باشه وقتی کوچکترین مسائل مالی رصد میشه... دوما حالا که این فرد برکنار شدن طبق روال معمول پست دیگه ای میگیرن ؟ سوما اینکه حتما این موضوع باید در شبکه های اجتماعی منتشر می شد تا مسئولین برخورد کنن ؟؟"

"سپهر" هم در این زمینه نوشته است " آقای پور محمدی رییس بازرسی کشور می فرمایند: ما 5 سال پیش از فیش‌های حقوقی خبر داشتیم به صدا و سیما گفتیم همکاری نکردند یعنی صدا سیما باید حکم قضایی صادر کنه؟ با گفتن این جمله سازمان بازرسی تبرئه می شه؟ یعنی همه از فیش‌های هم خبر دارند بیچاره کسی که از فیشش عکس بگیرند اونوقت اخراج می شه، اونوقت همه تو صف وام ازدواج و مسکن و................. خبرآنلاین حرفم اگه حق نیست آپ نکن ممنون".

دستورالعمل وزیر اقتصاد درباره استخدام نیروها پس از ماجرای فیش‌های نجومی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

یکی از مخاطبان در این باره گفته است "حالا چرا آقای وزیر محترم مانع به کارگیری نیروی انسانی شدن بنده 14 سال شرکتی بودم امسال انتظار آزمون و جذب را داشتم که با این بخشنامه آقای وزیر امیدمون بر باد رفت مدیران ارشد موقع خوردن تنها بودن ولی موقع تنبیه تر و خشک با هم میسوزن و مطمئنا این سال‌ها ریاست اینقدر جمع کردن و بردن که با این بخشنامه خیلی ضرر نمی کنن فقط کارمند جزء ونیروهای شرکتی و قرار دادی آسیب می بینن".

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    0 1
    اگر جلوی تورم گرفته شود و ارزش پول کم نشود به رشد اقتصادی می رسیم
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 2
    اقا اينقدر كشش ندين.درست ميشه.