۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۷

یک تهیه‌کننده آمریکایی روی اقتباسی سینمایی از فیلمی رزمی کار می‌کند که بروس لی فوق ستاره دهه 1970 فیلمنامه آن را پیش از مرگ نوشت.

به گزارش خبرآنلاین، پل ماسلانسکی تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون «خانه روسی» و سری فیلم‌های «آکادمی پلیس»، حقوق ساخت فیلم «فلوت خاموش» را از یک شرکت فیلمسازی در هنگ کنگ خریداری کرده است.

او یکی از تهیه‌کنندگان نسخه اولیه این فیلم در سال 1978 بود که بیشتر با عنوان «محفل آهنی» شهرت دارد.

ساشا ماسلانسکی پسر ماسلانسکی بر مبنای فیلمنامه اول بروس لی، فیلمنامه‌ای جدید می‌نویسد. پل ماسلانسکی در این‌باره گفت: «فلوت خاموش یک فیلم رزمی ماجرایی/ حماسی است که قول می‌دهد به برداشت هنری و فلسفی فیلم بروس لی وفادار باشد.»

او افزود: «این فیلم همچنین قول می‌دهد به سطحی از اکشن و ماجرا برسد که تا پیش از این در فیلم‌های رزمی دیده نشده است.»

«محفل آهنی» درباره یک رزمی‌کار شورشی با بازی جف کوپر بود که در جستجوی «کتاب روشنگری» تن به آزمون‌های  مختلف می‌دهد و با فلسفه ذن آشنا می‌شود.

بروس لی برای خود نیز نقش یک مربی ناراضی را نوشته بود که در فیلم دیوید کارادین آن را ایفاء کرد. کریستوفر لی، رادی مک‌داول و الای والاش دیگر بازیگران «محفل آهنی» بودند.         

فوق ستاره فیلم‌های رزمی سال 1973 بر اثر عوارض ناشی از ورم مغز در 33 سالگی درگذشت. «رئیس بزرگ»، «مشت خشم»، «راه اژدها»، «اژدها وارد می‌شود» و «بازی مرگ» از فیلم‌های مطرح اوست.

ورایتی / 15 آوریل

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 55210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ب.ل IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
    2 1
    سلام. ممنون از خبر.اما بروس لی در سن 32 سالگی درگذشت نه سن 33 سالگی.ممنون می شم تصحیح بشه. امیدوارم همون طوری ساخته بشه که بروس دوست داشت.
    • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
      0 0
      بروس لی واقعا یک فوق ستاره بود که برای همیشه جاودانه شدافسوس که دست اجل این بزرگ مرد رو زود از ما گرفت ایشوم متولد ۱۹۴۰و متوفی درسال ۱۹۷۳ بودند.پس ۳۳ ساله بودن که فوت شدند مطلب درستبود.
  • محسن IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
    3 0
    من يكى إز دوست داران بروسلى هستم و اميدوارم كه اين فيلم همان طور كه دوست داشت ساخته سود . بروسلى براى اين سبك (جيت كان دو ) تلاش زيادى كرد.