با آغاز جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس بهترین سرمایه‌های مومن به انقلاب به خیل عظیم شهدا پیوستند و با وجود اتحاد دنیا برای ضربه زدن به انقلاب، همگان در برابر انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آوردند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ رضا قیاسی، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان که در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سخن می گفت با بیان اینکه روحیه نشأت گرفته از عزم، اراده و عشق، ایران اسلامی را در طول 37 سال حفظ کرده و هر روز ایران قدرتمند‌تر از روز قبل شده است افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 16 هزار نفر شهید ترور داریم که از اقشار مختلف جامعه هستند.


وی با بیان اینکه کرنش دنیا به ایران نه از روی خواست آنها بلکه به دلیل قدرت جمهوری اسلامی است، گفت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، صدای انقلاب را به خوبی در جهان طنین‎انداز کرده است.

قیاسی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در تلاش است دنیا را در مقابل ایران اسلامی قرار دهد، خاطرنشان کرد: اما امروز جمهوری اسلامی ایران راهی را که به آن معتقد است، مقتدرانه می‌پیماید و در دنیا پیش می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه دنیا دیگر به دنبال راه حل نظامی برای ایجاد مانع برابر جمهوری اسلامی نیست و به دنبال راهکار دیگری است، گفت:‌ همه روزنه‌ها برای نفوذ در ایران بسته شده و در حوزه اقتصادی نیز با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به سران قوا و عمل به آن،‌ روزنه دیگری باقی نخواهد ماند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی کمترین امکانات لازم برای پیشرفت مهیا بود، یادآور شد: امروز ایران اسلامی از قدرت‌های برتر دنیا بوده و امن‌ترین کشور منطقه است.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری ترکیه به دلیل بمب‌گذاری‌ها با مشکل مواجه شده است، افزود: ایران اسلامی به پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی دست یافته و از قدرتمند‌ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید.

قیاسی با تأکید بر اینکه امروز اقتصاد مقاومتی به عنوان میثاق ملی و دینی باید محور اقدامات کشور قرار گیرد، تصریح کرد: ما نباید تکیه به بیرون داشته باشیم زیرا در آن صورت دشمن می‌تواند با انجام اقداماتی بر ما ضربه وارد کند.

وی اظهار کرد: راه مقابله با این عمل، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر بزرگ انقلاب اسلامی است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه امروز نگاه ایران‎هراسی را از دنیا زدودیم، ادامه داد: استکبار و صهیونیست به دنبال رواج ایران‎هراسی در دنیا بودند که امروز این نگاه پاک شده است.

وی با تاکید به اینکه ایران سهم عمده‌ای در تولید علم در جهان دارد، گفت: خوشبختانه امروز پس از آنکه در حوزه تولید گندم به خودکفایی رسیدیم و امروز توان صادراتی آن را پیدا کردیم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =