400 طرح روستایی با اعتبار 35 میلیارد ریالی تکمیل خواهد شد

این طرح ها شامل بهسازی، جدول گذاری، آسفالت، ساخت پارک و نصب وسایل بازی کودکان ، ایستگاه مسافر، المان شهدا و زیباسازی ورودی روستا است که با هدف پایداری روستا و جلوگیری از مهاجرت انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ فریدون عربی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همدان که درحاشیه بازدید از چند طرح عمرانی روستاهای بخش مرکزی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: سال گذشته برای اجرای این طرح ها 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت که امسال نیز برای تکمیل آنها اعتبار مورد نیاز تأمین شده است.

عربی تأکید کرد: این اعتبارات برای اجرای طرح های عمرانی در سه مرحله به حساب دهیاری ها واریز می شود و با نظارت بخشداران در راستای عمران و آبادانی روستاها هزینه خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی همچنین از ساخت هشت ایستگاه آتش نشانی در روستاهای پرجمعیت استان خبر داد و افزود: این طرح نیز از محل اعتبار دهیاریها در حال انجام است.

وی در این بازدید خواستار شتاب در تکمیل ایستگاه آتش نشانی روستای قاسم آباد لک لک شد و گفت: احداث یک پایگاه آتش نشانی در منطقه چهاردولی به مرکزیت روستای چنارسفلی ضروری است.

 

_

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =