بسیجیان به منظور رفع محرومیت، کمک به نظام، دولت و مردم در اردوهای جهادی حضور می‌یابند که برخی سازمان‌ها متاسفانه همکاری لازم با آن‌ها ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ طیب فریادرس، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان که در ستاد پشتیبانی طرح اردوهای هجرت 3 در این شهر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود:انرژی جوانان انقلابی در دالان های بروکراسی ادارات شهرستانها هدر می‌رود

وی با اشاره به فعالیت بسیج دانشجویی در اردو‌های جهادی طی دو سال گذشته، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی استان همدان در سال گذشته 3 هزار و 680 نفراردو در قالب 80 گروه جهادی برگزار کرد، که این 80 گروه حاضر در اردوهای جهادی شامل 10 گروه با فعالیت عمرانی و 70 گروه با فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی بوده است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری نسبت به اردوهای جهادی نگاه ویژه و خاص دارند، یادآور شد: نگاه مدیران جهادی، لازمه حرکات جهادی است و به همین منظور دستیابی به اهداف تعیین شده و محرومیت‌زدایی نیاز به مدیران جهادی دارد.

وی خواستار پشتیبانی ستادی از اردو‌های جهادی شد و تصریح کرد: 2 هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در بسیج دانشجویی و حلقه‌های علمی سازماندهی شده‌اند که با وجود آن‌ها می‌توان کار‌های مطالعاتی در بحث اقتصاد استان انجام داد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: 40 گروه علمی آماده در بسیج دانشجویی داریم که نیاز به پشتیبانی از طریق متخصصین برای فعالیت در شرکت‌های دانش‌‎بنیان دارند.

ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان نیز با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب و یادگار امام(ره) است،‌ تاکید کرد: در بسیج افراد پاک با انگیزه انقلابی در عرصه‌های مختلف حضور دارند و اردو‌های جهادی نقش مهمی در بسیج دارند.

ناصر عارف پویایی و ترویج روحیه انقلابی را یک ضرورت دانست و گفت: بسیج مصداق روحیه انقلابی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =