۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۰

باشگاه خبرنگاران نوشت:فرمانده انتظامی کاشمر از کشف جسد حلق‌آویز شده مرد کاشمری از پل ورودی این شهر خبر داد.

ابوالقاسم باقری با اشاره به کشف جسد حلق‌آویز شده مردی در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کاشمر گفت: گشت کلانتری ۱۱ جانبازان با اعزام به محل با جسد مردی که از پل ابتدای جاده کاشمر به نیشابور آویزان شده بود مواجه شدند. 

  
وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد جسد مربوط به یک مرد ۴۸ ساله است که با استفاده از یک چادر زنانه و اتصال آن به نرده‌های پل ورودی شهر کاشمر که بر روی رودخانه فصلی قرارگرفته،‌ خود را حلق‌آویز کرده است.
  
رئیس پلیس کاشمر با بیان اینکه با حضور مقام قضایی و پزشکی قانونی در محل دستور انتقال جسد به سردخانه صادر شد، یادآور شد: تحقیقات بیشتر در خصوص کشف انگیزه و علت مرگ این مرد ۴۸ ساله ادامه دارد. 
17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    5 1
    پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه
  • بصیر A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    3 0
    در چند وقت اخیر تعداد کسانیکه بصورت خودسوزی یا به دار آویختن خودکشی میکنن آمار بالایی داشته ولی بیشتر بایکوت خبری شده یا کمتر توجه شده دوستم چند روز پیش به همین بایکوت خبری اشاره میکرد... جالب بودنش وقتی بیشتر میشه که یک تحلیل در مورد این خودکشی های سریالی جایی نخوندم. خبرآنلاین لطف کنید یه آماری از این خودکشی ها در شیش ماه یا یکساله ارائه بدید. فکر نکنم خودکشی جوونا موضوع کوچیک یا کمرنگی باشه. اگر موضوع بایکوت درست باشه و رسانه ها هم قبول کردن واویلا.
  • بصیر A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    4 0
    ادامه کامنت قبلی عرض کنم که سن این مرد 48 ساله بوده که شاید میانسال باشه ولی خودکشی های به این صورت بصورت سریالی دراومده. بازم عرض میکنم که لطفا آمار دقیقی از این قضیه ارائه بشه و تحلیلی نوشته بشه و به مسئولین ارائه بشه.لطفا کامنت رو هم تایید نمیکنید عرایض بنده رو فراموش نکنید باز هم متشکر
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    3 0
    اینها هشدار هستند و بس