7 پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 100 میلیون تومان در نهاوند به بهره برداری رسید

میزان اشتغال این 7 پروژه 45 نفر است که با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد صنایع تبدیلی و بنگاه‌های کوچک زودبازده شاهد اشتغال تعداد بیشتری از جوانان نهاوند در آینده نزدیک باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از نهاوند ؛ کریم حمیدوند، فرماندار این شهر بابیان اینکه احداث و افتتاح گلخانه‌ها در شهرستان نهاوند رونق گرفته است، گفت: ایجاد صنایع تبدیلی نیاز اساسی بخش کشاورزی نهاوند است.

وی که در بازدید از گلخانه های نهاوند سخن می گفت گفت افزود: هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی 7 پروژه بااعتباری افزون بر 5 میلیارد و 100 میلیون تومان در نهاوند به بهره برداری رسید که نوید بخش بهبود وضعیت کشاورزی نهاوند می باشد.


فرماندار نهاوند با اشاره به رونق واحدهای گلخانه‌ای در شهرستان نهاوند و اضافه شدن این واحدها در آینده، گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که توسط کارشناسان جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد باید سرمایه‌گذاران را نسبت به احداث صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی تشویق کرد.

حمیدوند تصریح کرد: در راستای حمایت از کشاورزان در زمینه توسعه سیستم‌های نوین آبیاری در کشور دولت 80 درصد هزینه‌ها را در قالب یارانه به کشاورزان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تولیدات کشاورزی و ایجاد اشتغال تاکید کرد: در سال گذشته در راستای حمایت از صنایع، چاه‌های غیرمجاز شهرستان مسدود شدند و هزینه پس‌اندازی آن‌ها صرف حمایت از صنعت شد اما با توجه به حائز اهمیت بودن بحث کشاورزی در صورت درخواست مبنی بر احداث چاه با کشاورزان برابر قوانین همکاری و مساعدت لازم را خواهیم داشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =