تسنیم نوشت: معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در دوره جورج دبلیو بوش، حمایت خود را از هیلاری کلینتون در برابر دونالد ترامپ اعلام کرده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پولتیکو، ریچارد آرمیتاژ معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در دوره جورج دبلیو بوش تاکید کرد: از هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در برابر دونالد ترامپ حمایت خواهم کرد.

اعلام حمایت آرمیتاژ از کلینتون نشانگر این واقعیت مهم است که نخبگان امنیت ملی در حزب جمهوریخواه نیز دیدگاه‌های ترامپ را قبول ندارند.

آرمیتاژ که دستیار وزیر دفاع آمریکا در دوره ریاست جمهوری رونالد ریگان نیز بوده، تصریح کرد: اگر دونالد ترامپ نامزد نهایی باشد، من به هیلاری کلینتون رای خواهم داد. به نظر نمی‌رسد ترامپ یک جمهوریخواه باشد، به نظر نمی رسد که او بخواهد از مسائل، چیزی یاد بگیرد. بنابر این من از خانم کلینتون حمایت می کنم.

ده ها نفر از نخبگان سیاست خارجی در حزب جمهوریخواه نیز پیش از این اعلام کرده‌اند که از ترامپ حمایت نخواهند کرد. از جمله این افراد می توان به ماکس بوت، تحلیلگر نظامی و مورخ مشهور و باسابقه، مارک سالتر رئیس دفتر جان مک کین، و پیتر منصور سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و مشاور سابق دیوید پترائوس اشاره کرد.

برخی ژنرال‌های بازنشسته نیز که ارتباطات قوی با جمهوریخواهان دارند، در محافل خصوصی نسبت به نامزدی ترامپ از سوی این حزب هشدار داده‌اند.

۵۰۵۰
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =