مدیریت اصلی‌ترین موضوع در بحث ساخت شهر است /احداث بزرگترین  آبشار شهری در جهادگران

عضو شورای شهر خرم‌آباد گفت: بزرگ‌ترین آبشار شهری در منطقه جهادگران شهرستان خرم‌آباد می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،محمدحسین پور  در بیست و هفتمین جلسه کمیسیون توسعه، عمران و طرح‌ریزی شهری که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار شد بابیان اینکه مردم خرم‌آباد تعصب ملی و دینی دارند اما چرا دنبال پاسخگو بودن مسئولان نیستند اظهار داشت: بیشترین مشارکت را در انتخابات داریم اما دنبال مطالبات نیستیم و این فرهنگ مطالبه‌گری هنوز جا نیفتاده است.

وی افزود: اگر یکی از دستاوردهای انقلاب قرار دادن مسئول به‌ جای رئیس بوده یعنی کسی که باید پاسخگو باشد باید بپذیریم راهی جز انتقاد کردن برای رسیدن به تکامل نداریم و این فرهنگ را باید توسعه دهیم.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بابیان اینکه باید ضوابط و ارزش‌های شهرنشینی را رعایت کنیم عنوان کرد: ظرفیت‌های زیادی در شهر خرم‌آباد وجود دارد بنابراین هرکدام به‌ نوبه خود باید شهرمان را درست کنیم.

وی بیان کرد: با وجود اینکه مدیریت اصلی‌ترین موضوع در بحث ساخت شهر است اما هنوز منطقه پشت 60 متری و کرگانه در تملک مسکن است و تعیین تکلیف نشده و این درحالی‌ است که پرداخت عوارض ندارند.

حسین پور با اشاره به اقدامات در دست اجرای شهرداری تصریح کرد: ورودی‌های شهر خرم‌آباد آسفالت شده است، دریاچه پل شاپوری که دو هکتار از دریاچه کیو بزرگ‌تر است نیز در دست اجرا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تپه ماسور ظرفیت خاصی است و بیش از 80 درصد پروژه به اتمام رسیده؛ دریاچه طلایی نیز هفت‌ تا برکه دارد که در صورت اجرایی شدن می‌تواند وضعیت شهر را تغییر دهد.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: بزرگ‌ترین آبشار شهری در منطقه جهادگران خرم‌آباد احداث می‌شود......تسنیم/

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =