۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
درگیری در پارلمان کویت و پرتاب کفش

روزنامه الشرق الاوسط نوشت: در ادامه تکرار درگیری ها در پارلمان کویت، نمایندگان کویتی بار دیگر نزاع کردند و با وجود روزه داری در ماه مبارک رمضان با کفش و عقال به جان یکدیگر افتادند.

 

 

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط چاپ عربستان سعودی نوشت: «جلسه عادی مجلس امت (پارلمان) کویت ظهر دیروز صحنه درگیری میان نمایندگان بود که طی آن عقال و کفش به سوی یکدیگر پرتاب کردند تا بار دیگر دعواهای تکراری در داخل پارلمان کویت را در ذهن ها بازگرداند».
نزاع دیروز با درگیری لفظی میان علی الخمیس که به تازگی انتخاب شده است و حمدان العازمی به دنبال اعتراض العازمی به قانون شهرداری آغاز شد و طولی نکشید که مشاجره میان آنها شدت گرفت و برخی نمایندگان برای پایان دادن به آن اقدام کردند. به دنبال آن میان سلطان اللغیصم نماینده مجلس و حمدان العازمی درگیری دیگری شکل گرفت که در آن از همه وسایل ممکن از جمله عقال، کفش و برگه استفاده شد و از جمله اشیاء پرتاب شده کتاب قانون اساسی بود که گفته شد العازمی آن را به سمت همکار خود الخمیس پرتاب کرد اما کتاب به طور اشتباهی به سر نماینده دیگر برخورد کرد.
تغییر روند دعوا میان الخمیس و العازمی و تبدیل شدن آن به درگیری میان العازمی و اللغیصم به سبب خشم شدید العازمی بود، زماینکه اللغیصم برای آرام کردن العازمی نزدیک وی شد، العازمی با عقال اللغیصم را بر زمین افکند.
میانجیگر (اللغیصم) هم در پاسخ، کفش به سمت العازمی پرتاب کرد که مرزوق الغانم رئیس مجلس به ناچار نگهبانان مجلس را برای تخلیه سالن فراخواند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =