ایسنا نوشت:مشاور رئیس جمهور گفت: مجموعه شرایط دولت آماده جهش و حرکت ملی است به شرطی که سنگ اندازی نشود.

سید رضا صالحی امیری در همایش بزرگ حامیان دولت تدبیر و امید و حماسه 24 خرداد در رامسر با اشاره به اینکه دولت با همه توان و ظرفیت موفق شد حرکت اساسی را در کشور انجام دهد و اگر آن اقدامات دولت نبود امروز در ناکجا آباد سیر می کردیم، تصریح کرد: با توجه به تخریب و اتهام زنی های در گذشته که از اخلاق و وحدت در آن خبری نبود باید تورم بیش از 100درصد راتجربه می کردیم.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به اینکه با ادامه روند گذشته دیگر وحدتی باقی نمانده بود، عنوان کرد: اراده مردم برای تغییر وضعیت موجب شد تا قدرت دولت برای تغییرات ایجاد شود.

اهم اظهارات مشاور رییس جمهوری را در ادامه بخوانید؛

*گردش قدرت در کشور به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر است، افزایش درآمد نفت در سال های گذشته مشهود بود اما تبدیل آن به 25 میلیارد دلار در سال 94 سخت بود با این وجود دولت این شرایط سخت را تحمل و خود را به انتهای سال رساند .

*برخی با تخریب و ناجوانمردانه قضاوت کردن و سلب شادی از مردم راه کج را در پیش می گیرند که اگر امروزه تحریم را ادامه می دادیم در ارتباطات خارجی باید با همه دنیا می جنگیدیم اما دولت موفق شد 3 حرکت را به طور همزمان انجام دهد.

*دولت در داخل تلاش کرد که شرایط عقلانی جایگزین افراط و تخریب و انتقام شود و به دنبال از بین بردن حاشیه از مسیر توسعه شد و در حوزه گردشگری بین المللی به عنوان یک نقش برتر در جامعه حرکت کرد و کشورهای جهان صف کشیدند و قراردادهای زیادی در حال اجرا است.

*زنجیرهای تحریم پاره شده اند و برای اداره کشور باید راهی طولانی تا رسیدن به مقصد طی شود اما این راه نیازمند ثبات و آرامش و امنیت است تا بتوانیم در داخل کشور سرمایه گذاری ها را افزایش دهیم.

*دولت یازدهم مردم را فریب نمی دهد و دروغ نمی گوید و به دنبال فضاسازی میان جامعه و حاکمیت نیست، دولت بر این باور است با انجام وحدت ملی با منابع حداقل حداکثر مشکلات مردم حل می شود اما عده ای چوب لای چرخ دولت می گذارند و دوست دارند دولت تخریب شود تا به نوعی انتقام جویی کنند، این قشر هر اشکالی را بزرگ کنند تا دولت پاسخگو باشد اما دولت خود را وارد حاشیه نمی کند و به دنبال حل مشکلات اجتماعی مانند طلاق، خشونت، ایدز و فرار از خانواده است.

*دولت بنا دارد در سال جدید شرایط جدیدی را در کشور مهیا کند، برای جمع بندی توسعه کشور باید سرمایه وارد کشور شود و رشد 7 درصدی تحقق یابد اما باید سالانه 200 میلیارد دلار سرمایه وارد کشور شود.

*ما یکدل و یکصدا هستیم و آرزوی ما حل مسائل و مشکلات مردم است و دنبال منافع شخصی نیستیم، فریب و دروغ نداریم و پاکی و صداقت شعار ماست و باید صدای دولت را به مردم رساند و دولت ابزار لازم برای انتقال صدای خود ندارد.

*مجموعه شرایط دولت آماده جهش و حرکت ملی است به شرطی که سنگ اندازی نشود، دولت به اتکای سرمایه اجتماعی راه خود را ادامه می دهد و در سال 92 شعارهایی که در کشور داده شد دولت روحانی همان شعارها را دنبال می کند.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • all in one A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    1 0
    نخبگان این دولت در مقایسه با نخبگانی که در جامعه بیکار هستند صفر مطلقند
  • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    7 4
    آره برای جهش آماده اند که حقوق 234 میلیونی رو بیشتر کنن و مردم رو هر روز فقیرتر
    • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
      2 1
      اونایی که منفی دادن انگار تو ایران نیستن. احتمالا شمایی که منفی دادین هنوز دنبال کلید هستین
  • بی نام IT ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    4 3
    اگه میتونستن میگفتن این حقوقارو رو هم دولت قبل داده. یعنی دیگه نمیتونم وگرنه اینا پر رو تر از این حرفا هستن. یارو 234 میلیون میگرفته نه استعفا نه بازخواست ،ککش هم نمیگزه،بعد رییس دولت داره خودشو برا جهش آماده میکن واقعا جالبه
  • بی نام A1 ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    0 3
    شماهایی که رای ندادی و جالبتر مخالف این دولت هم هستین دیگه چه توقعی دارین ازش ؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
      2 0
      شما اوکی هستی؟ الان ایشون مسئول یه بخشی هست که مربوط به کل مردمه. ایشون رییس جمهور یه کشور دیگه نیستنا