۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰
700 واحد عمده فروشی سیگار در همدان!؟

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان: در سه ماهه سالجاری 6 میلیاردو 600 میلیون ریال کالای قاچاق در همدان کشف شد

به‌گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ علیرضا شجاعی، که در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: از ابتدای تیرماه برخورد جدی با عرضه موبایل قاچاق در سطح بازار صورت خواهد گرفت به‌طوریکه در کل کشور به واحدهای عرضه موبایل مهلت داده شده تا مجوز اخذ کنند که پس از اتمام این مهلت برخورد جدی با واحدهای بدون مجوز صورت می‌گیرد.

وی در خصوص خرید و فروش سیگار نیز گفت: مابه‌التفاوت قیمت خرید و فروش سیگار و همچنین اخذ 35 درصدی مالیات و عوارض باعث شده تقاضا برای سیگار قاچاق افزایش یابد.

شجاعی تصریح کرد: 700 واحد عمده فروش سیگار در استان همدان وجود دارد که دارای مجوز هستند و تا پایان خرداد نیز به واحدهای خرده‌فروش مهلت داده شده تا در سایت ایرانیان اصناف ثبت‌نام کنند که تا کنون 230 نفر ثبت‌نام کرده‌اند!

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از برخورد با فروش سیگار در فروشگاه‌ها خبر داد و گفت: با فروش آزاد سیگار در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها برخورد خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =