سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی جزئیات نحوه پرداخت حقوقها و پاداشهای بحث برانگیز برخی مدیران بانکها و بیمه ها را تشریح کرد.

نوبخت گفت:یک ریال از این مسایل اختلاس و دزدی نیست. از دستورالعمل و مقرراتی  استفاده می کنند که حقوق نامتعارف بدهند، این را نیز دولت مخالف است. اینجا را ببینید.

جلسه علنی مجلس دوشنبه با ارائه گزارش محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به نمایندگان برگزار شد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

دنیای اقتصادنوشت:قیمت دلار تحت‌تاثیر عامل کاهشی افت نرخ حواله درهم قرار داشت، ولی انتشار خبر کاهش نرخ سود بانکی یکی از بانک‌های خصوصی، اثر این عامل کاهشی را تقریبا خنثی کرد. اینجا را ببینید.

تسنیم نوشت: معاون اول رییس جمهورتصویب نامه هیأت وزیران در مورد ضریب حقوق کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و بازنشستگان در سال 95 را ابلاغ کرد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

مهناز افشار در آخرین مورد از دردسرهای ازدواجش با پسر معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به مطلبی که در یک روزنامه منتشر شده بود، واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

میزان نوشت:حجت الاسلام قرائتی در برنامه ای با عنوان "تشبیه همسر به لباس در قرآن" سخنرانی کرد. اینجا را ببینید.

جامعه

سلامت نیوز نوشت: «دریاچۀ شهدای خلیج فارس» یا همان دریاچۀ مصنوعی «چیتگر»، با مساحت ۱۳۰ هکتار، بزرگترین دریاچۀ مصنوعی ایران است که در سال ۹۲ و چند روز مانده تا انتخابات ریاست جمهوری توسط شهردار تهران افتتاح شد. اینجا را ببینید.

ایران نوشت:بار دومی بود که در کمتر از یک سال او را به دادسرا آورده بودند. دفعه اول به جرم «بارکنی» دستگیر شده بود و این بار هم به جرم زورگیری و بارکنی به همراه همدستانش دستگیر شده است. اینجا را ببینید.

بین الملل

پس از گذشت یک هفته از کشته شدن محافظ مخصوص همسر رئیس جمهور سوریه، تصاویری از وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. اینجا را ببینید.

اف بی آی این تصاویر را که متعلق به عمر متین یک مسلمان افغانی ـ آمریکایی است را به عنوان مظنون احتمالی حمله به کلوب همجنسبازان ( همجنسگرایان) در اورلاندو منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

ورزش

جردن باروز ستاره آمریکایی که به تازگی پدر شده ، در شرایطی دشوار کشتی های هم تیمی هایش برابر ایرانی ها را دید. اینجا را ببینید.

بازیکن جدید پرسپولیس گفت که طرفدار این تیم نیست. اینجا را ببینید.

دانش

ایرنا نوشت: یک تیم تحقیقات بین‌المللی ازآمریکا واتریش، اقدام به ساخت و راه‌اندازی کوچکترین خودروی جهان کرده است. این خودرو در مقیاس مولکولی بوده و از یک محور انعطاف ‌پذیر و چهار چرخ تشکیل شده‌است. اینجا را ببینید.

ایسنا نوشت: یک آزمایش جدید مبتنی بر یک قطره خون ممکن است در آینده بتواند به تشخیص طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها از سرطان گرفته تا بیماری‌های خود ایمنی بپردازد. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

این روزها تب یورو 2016 در فضای مجازی نیز داغ شده و در اینجا قصد داریم بهترین اپ‌ها و گیم‌های این رخداد ورزشی را روی اندروید و آی او اس معرفی کنیم. اینجا را ببینید.

ایسنا نوشت: واتس‌اپ قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که کاربران می‌توانند برای پاسخ به مخاطبان خود، پیام‌های آنها را نقل قول کنند؛ قابلیتی که در تلگرام با عنوان ریپلای (پاسخ) پیش از این‌ها وجود داشت. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

در حاشیه حذف نام عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان، بان کی مون گفت: حذف نام عربستان، تصمیم دردناکی بود! اینجا را ببینید.

هر روز یک میلی متر از زمین در تهران نشست می کند یعنی در سال ۳۶ سانتی متر که این میزان، تهران را رکورد دار نشست زمین در دنیا کرده است. اینجا را ببینید.

 چند رسانه ای

روبرتا مانچینو ورزشکار ایتالیایی با استفاده از لباس بالدار برفراز دریاچه ماگمایی آتشفشانی فعال پرواز کرد و این عملیات پرخطر را توسط دوربین‌های GoPro ضبط کرد. اینجا را ببینید.

ریکاردو استورلا آووگاردی به نجواگر کوسه‌ها شهرت دارد و در این فیلم چگونگی نجات یافتن از حمله کوسه‌ها را آموزش می‌دهد، چگونه؟ با تحریک کوسه‌ها برای حمله کردن به او. اینجا را ببینید.

پربحث ترین

سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی جزئیات نحوه پرداخت حقوقها و پاداشهای بحث برانگیز برخی مدیران بانکها و بیمه ها را تشریح کرد.  اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

جردن باروز ستاره آمریکایی که به تازگی پدر شده ، در شرایطی دشوار کشتی های هم تیمی هایش برابر ایرانی ها را دید. اینجا را ببینید.

عادل فردوسی پور در بازی تیم ملی آلمان و اوکراین هم طعنه ای به لیگ ایران انداخت . اینجا را ببینید.

 

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =