نمایشگاه "قرآن و عترت"  امروز در فرهنگسرای امام خمینی افتتاح می شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاهی با عنوان قرآن و عترت در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین ایرانه حیدری  گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان این نمایشگاه ٢٤ خرداد تا ٢ تیرماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) به همراه غرفه‌های ویژه قرآنی، فرهنگی و هنری برای بازدید علاقمندان بر پا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری موسسات فرهنگی، قرآنی، شکوفه‌های بهشتی و کلمه‌النور برگزار می‌شود، تصریح کرد:غرفه‌های ویژه‌ای برای نرم افزارهای علوم قرآنی،کتب مفاتیح، صنایع دستی، کودک و نوجوان، ایستگاه نقاشی، عفاف و حجاب برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه دایر خواهد بود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه آثار قرآنی با آثار فرهنگی و هنری تلفیق شده است، گفت: علاقمندان از هنر خط هنرمندان خوشنویس شهر برای خطاطی آیات و مفاهیم قرآن کریم بصورت خوشنویسی آنلاین در نمایشگاه بهره خواهند برد.

وی با اشاره به حضور مشاوران قرآنی به منظور ارائه مشاوره‌هایی برای سبک زندگی اسلامی افزود: این مشاوران با ارائه راهکارهای قرآنی برای زندگی به شیوه اسلامی بهره‌مندان از این خدمات را مشاوره می‌دهند.

حیدری از برپایی غرفه‌های ویژه هنرهای تجسمی خبر داد و گفت: علاقمندان به این موضوع می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.

وی با اشاره به اختصاص غرفه ویژه کودکان تصریح کرد: ایستگاه نقاشی پذیرای کودکان و نونهالان در این نمایشگاه خواهد بود تا این رده سنی هم از برنامه‌های در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان ساعات بازدید از نمایشگاه را ٩ صبح تا ٢٠ اعلام کرد و گفت: برای استفاده هر چه بهتر علاقمندان شیفت شب نیز از ساعت ٢٢ تا ٢٣:٣٠ دایر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بدیهی است که استقبال مردم نوعی اعلام حمایت از برپایی و استمرار این گونه برنامه‌ها خواهد بود که خط مشی متولیان برگزاری نمایشگاههایی از این دست را روشن می‌کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =