همیشه مردم را ملاک قرار داده‌ایم و به آنها توصیه می‌کنیم که این کارو انجام بدن یا انجام ندن در حالی که مشکل از ما مسئولان و دولت است و باید از بالا این موارد پیگیری و رفع شود

به گزارش خبر آنلاین از همدان ؛ علی اکبر نظری، رئیس شورای اسلامی شهر همدان که در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق خواستار زنده کردن فرهنگ مطالبه‌گری در جامعه شد و افزود: باید بر اساس محورهای مشخص شده مسائل به جامعه منعکس و در خصوص آنها چاره اندیشی کرد.

وی در این جلسه که به موضوع «بررسی تداوم ترویج فرهنگ انقلاب در مدیریت شهری» تشکیل شده بود خاطرنشان کرد: من معتقد به تشکیل ستادی راهبردی با محور مشخص به منظور برجسته کردن حسن‌ها هستم.

نظری دولت را عامل بی‌هویتی جامعه دانست و گفت: اساس کار در دولتمردان است، آن خط مشی که دولت اسلامی باید اعمال کند را دولت اعمال نمی‌کند و مشکلات ما از سیستم است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: در برخی موارد فرد انقلابی را برای کار معرفی می‌کنیم ولی به کار گرفته نمی‌شود و زمانی که فرد مذهبی، متدین و انقلابی را کنار می‌گذاریم یعنی دهن‌کجی به انقلاب و نفی انقلاب کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه در بسیاری موارد اکثر حسن‌ها در جامعه دفع و قبح‌ها جایگزین می‌شوند، افزود: در صورتی که مسؤولان خوب و انقلابی کار کنند 90 درصد مشکلات رفع می‌شود.

این مسئول عملکرد برخی افراد را دور از فرهنگ انقلابی دانست و یادآور شد: برخی افراد سیستماتیک کار می‌کنند و افرادی را به کار می‌گیرند که از آنان انتظار دین و ترویج فرهنگ انقلابی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: تاکنون یک طرفه کار کرد‌ه‎ایم؛ باید نیازهای جامعه را سنجید و خلأها را پر کرد.

نظری خواستار زنده کردن فرهنگ مطالبه‌گری در جامعه شد و خاطرنشان کرد: در صورت تصحیح امور می‌توانیم مسؤولان را خطاب قرار داده و مطالبه‌گری داشته باشیم.

ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز با بیان اینکه بازتعریف از فرهنگ انقلاب لازم است، افزود: در برخی موارد روند انجام کار در دستگاه‌های اجرایی موجب بدبینی مردم به انقلاب می‌شود.

وی شهرداری را دارای بیشترین مراجعه مردمی دانست و خاطرنشان کرد: انجام و تسهیل امور مردم موجب خوش‌بینی به انقلاب می‌شود و هر فردی در هر جایگاهی بتواند مردم را به انقلاب خوش‌بین کند خود یک انقلابی است.

وی با بیان اینکه 20 درصد اعتبارات فرهنگی باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه شود، افزود: تکریم ارزش‌های انقلاب در حفظ و ترویج انقلاب و نسل سوم و چهارم انقلاب تأثیرگذار است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =