تسنیم نوشت: تیم کشتی آزاد کشورمان در نخستین دیدارش در جام جهانی کشتی موفق شد به سختی از آذربایجان را شکست دهد.


در نخستین روز از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود، تیم کشورمان موفق شد در دیداری حساس آذربایجان را شکست دهد.

در این دیدار نفس‌گیر شاگردان رسول خادم با حساب 5 بر 3 آذربایجان را از پیش‌رو برداشتند تا برای دیدار دوم و سوم برابر هند و آمریکا آماده شوند. مصطفی حسین‌خانی در 70 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم و عباس طحان در 97 کیلوگرم مقابل حریفان آذربایجانی خود شکست خوردند.

57 کیلوگرم: حسن رحیمی 11(برنده) - محمود ماگمدوف یک

حسن رحیمی دارنده مدال طلای جهان در وزن نخست به مصاف محمود ماگمدوف دارنده مدال طلای اروپا رفت و در نهایت با نتیجه 11 بر یک مقابل این حریف خود به برتری رسید.

61 کیلوگرم:بهنام احسان‌پور 2 (برنده) - احمد نبی گوارزاتیلوف 2

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان‌پور دارنده مدال نقره آسیا مقابل احمد نبی گوارزاتیلوف دارنده مدال طلای جوانان جهان با نتیجه 2 بر 2 به برتری دست یافت.

65 کیلوگرم:میثم نصیری 7 (برنده) - ماگومد مسلم اف 6

میثم نصیری دارنده مدال طلای آسیا در وزن سوم به مصاف ماگومد مسلم اف دارنده مدال برنز زیر 23 سال اروپا رفت و در پایان موفق شد حریف خود را در یک مصاف حساس 7 بر 6 شکست دهد.

70 کیلوگرم: مصطفی حسین‌خانی 3 - گاجی مراد اوماروف 6 (برنده)

مصطفی حسین‌خانی دارنده مدال طلای آسیا مقابل گاجی مراد اوماروف دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا قرار گرفت و در حالی‌که از حریفش پیش بود، در نهایت با حساب 6 بر 3 شکست خورد.

74 کیلوگرم: حسن یزدانی 9 (برنده) - اشرف علی‌یف 5

حسن یزدانی دارنده مدال نقره جهان در کشتی پنجم به مصاف آزادکار نامدار آذری رفت و در نهایت موفق شد با حساب 9 بر 5 حریف خود را شکست دهد تا چهارمین برد تیم ایران بدست آید.

86 کیلوگرم: علیرضا کریمی 2 - الکساندر گوستیف 5 (برنده)

در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در شرایطی که ابتدا از حریف خود پیش بود در نهایت مقابل حریف قلدرش که مدال برنز جهان را نیز دارد، با حساب 5 بر 2 شکست خورد تا شاید معادلات این وزن در آینده نیز بر هم بخورد.

96 کیلوگرم: عباس طحان یک - اصلان‌بک آلبروف 2 (برنده)

عباس طحان نفر پنجم جهان در هفتمین کشتی دیدار ایران و آذربایجان به مصاف اصلان‌بک آلبروف رفت و در نهایت او نیز مثل کریمی و حسین‌خانی ناکام بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. طحان در این دیدار با شکستگی شدید ابرو مواجه شد. به این ترتیب همه چیز به کشتی آخر کشیده شد تا در صورت پیروزی کمیل قاسمی، تیم ایران پیروز میدان شود.

125 کیلوگرم: کمیل قاسمی 6 (برنده) - سعید گامبدوف 4

کمیل قاسمی دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک در آخرین کشتی به مصاف سعید گامبدوف قهرمان جوانان جهان رفت و موفق شد در نهایت با ارائه یک کشتی زیبا 6 بر 4 حریفش را شکست دهد و پیروزی ایران برابر آذربایجان را قطعی کند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =