۰ نفر
۲۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸

وزیر مسکن و شهرسازی با تاکید بر ثابت ماندن قیمت مسکن در سال جاری هشدار داد: هیچ افزایش قیمتی را در سال 89 در بخش مسکن نمی پذیریم.

علی نیکزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر البرز ماهدشت کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 230 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران پیش بینی شده که تاکنون پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته است.

وی افزود: از این تعداد 110 هزار واحد مسکونی در پرند رباط کریم در حال احداث است که در این راستا عملیات زیربنایی و روبنایی با حمایت دولت انجام می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین 50 هزار واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد با استفاده از توان انبوه سازان به شرط تضمین خرید و با همکاری تعاونی مسکن در حال ساخت است.

نیکزاد بیان داشت: در شهر جدید پردیس نیز 10 هزار واحد در دست اجرا می باشد.

وزیر مسکن شهر سازی عنوان کرد: با ورود 170 هزار واحد مسکن مهر در حال احداث در استان تهران، ظرفیت واگذاری و آماده سازی 60 هزار واحد دیگر وجود دارد.

وی ادامه داد: به نهادهایی مانند وزارت دفاع، نیروی انتظامی و تاکسیرانی که خودمالک هستند و یا افرادی که زمین دارند برای احداث واحدهای مسکونی تسهیلات قرض الحسنه با سود 4 درصد اعطا می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 54427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۳
    0 0
    آفرين بردولت خدمتگزار
  • بدون نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
    0 0
    شعار خوبي است؛ اما چون هنوز قانوني در مورد انضياط پولي نداريم، قيمت مسكن افزايش خواهد يافت بي آن كه اين افزايش در جايي ثبت شود، در واقع خريدار مجبور خواهد شد، مابه‌التفاوت را خارج از ديد مقامات به فروشنده بپردازد.