با تصویب کمیسیون عمران؛ خیابان مطهری کرج جهت کاهش ترافیک تعریض می شود

در شصت و چهارمین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج که به ریاست سعید فیروزگاه و حضور اعضای کمیسیون و نمایندگان شهرداری برگزار شد لایحه تعریض خیابان مطهری مطرح و پس از بحث و بررسی لایحه مذکور به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه در خصوص این لایحه اظهار داشت: اجرای تعریض بلوار 55 متری خیابان شهید مطهری از اولویت های طرح های عمرانی سطح شهر می باشد و با اجرای طرح مذکور مشکلات ترافیکی شهر مرتفع خواهد شد.

وی به تملک املاک واقع در طرح خیابان شهید مطهری، ضلع شمال خیابان مطهری، حد فاصل بلوار نبوت و بلوار جمهوری اشاره کرد و افزود: این تملکات جهت اجرای طرح مذکور ضروری است.

رضا شریفی، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز افزود: با توجه به ترافیک سنگین در این محدوده و لزوم تسریع در تردد اجرای این طرح ضروری می باشد.

در ادامه این جلسه، با هدف تقویت زیرساخت های گردشگری و تفریحی، لایحه احداث هتل گردشگری در منطقه 11 مطرح شد و باید ها و نباید های اجرای این پروژه مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به اینکه جهت اجرای این طرح باید تعداد زیادی از درختان محل اجرای طرح از بین برود پیشنهاد می کنم جهت حفظ فضای سبز و درختان که ریه های تنفسی شهر هستند، زمین دیگری جهت اجرای طرح در اختیار سرمایه گذار گذاشته شود تا از یک سو احداث هتل گردشگری صورت گیرد و از سوی دیگر حفظ درختان شهر را شاهد باشیم.

یادآور می شود، مقرر شد، لایحه مذکور پس از اخذ مجوز از کمیسیون ماده 7 توسط شهردای منطقه 11 در کمیسیون مطرح و به بحث و بررسی اعضا برسد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =