فعالیت برخی کانون‌های سیاسی داخلی و خارجی با هدف انحراف جامعه و دور ساختن جوانان از انقلاب اصیل اسلامی است پس باید اهداف امام راحل را برای نسل جوان تشریح و تبیین کرد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ حجت الاسلام حمید قربانی مبین، نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی همدان گفت: آنها که امروز سر دشمنی با رهبری دارند در گذشته نیز در باطن با امام(ره) نبودند.


وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان کشور امام راحل را به برای رسیدن به منافع و اهداف خود وارونه به مردم تعریف کرده و ضد ارزش‎ها را جایگزین ارزش‎ها می‌کنند.

قربانی مبین، با بیان اینکه سخنان کلیدی رهبر معظم انقلاب هدف اصلی راه امام خمینی(ره) را به ما نشان می‎دهد، تصریح کرد: امروز جوانان باید نسبت به سیاست‏‌ و توطئه‌‏های دشمنان آگاهی داشته باشند و دشمن‌شناسی خود را تقویت کنند.

قربانی با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت اظهار داشت: امام راحل(ره) مخالف جدی بهائیت و صهیونیست بودند، اما مشخص نیست چرا برخی از فرزندان سران مملکت با سران بهایی دیدار می‌کنند!

وی با بیان اینکه آنها که امروز سر دشمنی با رهبری دارند در گذشته نیز در باطن با امام نبودند، افزود: باید هوشمندانه جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.


قربانی مبین، با اشاره به اینکه اهداف و شعارهای امام خمینی(ره) الهی و ادامه‌دهنده راه انبیا بود، افزود: اهداف امام راحل از ابتدا روشن و مشخص بود و دغدغه اصلی ایشان بقای ایران در گرو اسلامی بودن آن بود اما امروز برخی به دنبال القای منفی از اهداف امام(ره) هستند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در جهان بی‎نظیر است، افزود: امام خمینی(ره) با تکیه بر تقوای الهی و پشتوانه مردم، مستکبران جهان را به زانو درآورد.

وی با بیان اینکه بعد از ارتحال امام(ره) انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود در دستور کار مستکبران قرار گرفت، ادامه داد: بی‌اعتمادی به مردم، بی‌توجهی به مستضعفان، ایجاد ناامیدی و تفرقه‌افکنی از اهداف اصلی دشمنان است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =