قائم مقام شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر فرضیات جدیدی را درباره مرگ دلخراش فاطمه 5 ساله در پارک کوهساران در جنوب تهران مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ناصر امانی، قائم مقام شهرداری تهران در مقام پاسخگویی به انتقادات اعضای شورای شهر درباره عدم توجه شهرداری به مشکلات شهر و مرگ طفل 5 ساله در پارک کوهساران گفت: چرا زمانی که چند ده هزار شهروند در تصادفات جاده ای کشته می شوند، کسی معترض نمی شود و به دادگاه معرفی نمی شود؟ چرا تا زمانی که یک شهروند در بوستان، کشته می شود، همه دنبال مقصر و معرفی مقصر به دادگاه می گردند؟

امانی در ادامه با اشاره به ساخت 2200 پارک و بوستان در تهران گفت: در تمام مراحل ساخت این پارکها، خون در بینی کسی نیامد، ولی الان مطرح می شود که شهرداری مقصر بوده. آقای قالیباف به محض اطلاع از این وضع، شهردار ناحیه را عزل کردند و شهردار منطقه هم از مردم عذرخواهی کرد.

او با اعلام فرضیه جدید در قطعه قطعه شدن فاطمه 5 ساله در گودال آبشار پارک کوهساران در منطقه 15 تهران گفت: الان در دادگاه، مسایل جدیدی مطرح شده، دارند صحنه را بازسازی می کنند و این موضوع مطرح شده که اصلا آیا امکان دارد این گودال و تجهیزات آن با پیکر این طفل چنین کند؟ مادر این طفل، او را گم کرده بود. قبل از اعلام مسئله، به کلانتری مواجه کرده بود و بعد که دنبال طفل گشتند، گفت این دمپایی مال بچه من است. باید اجازه بدهیم دادگاه درباره اینکه واقعا چه اتفاقی افتاده، اظهار نظر کند.

گفتنی است فاطمه دخترک 5 ساله در گودالی که کف آبشار پارک کوهساران ایجاد شده بود، فرورفت و اندکی بعد بدن قطعه قطعه او روی آب آمد. شهردار منطقه 15 بارها اعلام کرده از مردم به خاطر عدم درپوش گذاشتن پیمانکار پارک روی این گودال، عذرخواهی می کند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 0
    سنگ پاي قزوين
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    2 1
    " چرا زمانی که چند ده هزار شهروند در تصادفات جاده ای کشته می شوند، کسی معترض نمی شود" این شد جواب؟ این توجیهات بچه گانه چیه؟ شما الان روتون میشه همچین حرفی میزنید؟ بچه مردم تیکه تیکه شده بعد شما...؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 1
    اگر این طفل معصوم فرزند خودتان بود چه می گفتید
    • ساناز A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
      0 0
      مرگ فاطمه کوچولو واقعا دلخراشه اما حرف های این آقا هم درسته، حالا تا دیروز که بچه ها تو اون پارک داشتن بازی می کردن کسی زبون تشکر نداشت از شهرداری و پیمانکاراش، حالا که یه بچه به خاطر بی احتیاطی مادرش فوت شده همه صداشون دراومده
  • مونا A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 1
    عذر خواهی و عزل میتونه دل بیچاره این مادر رو تسکین بده مادرش گفته یک متری من پشت سرم میومد و داشت شعر میخوند یه دفعه دیدم ساکت شد بعد اون میگه گم شده تو این کشور حرف راست از هیچ مسئولی نمیشه شنید
  • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    1 1
    این دقیقا نتیجه برخورد نکردن توی حوادث قبلیه,با وقاحت تمام طلبکارهم شدن