سعید معروف و میلاد عبادی پور دو بازیکن اهل ارومیه تیم ملی والیبال از برد شیرین تیم ملی در مقابل کانادا ابراز امیدواری کردند که با این روند بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،سعید معروف و میلاد عبادی پور دو بازیکن ارومیه ای تیم ملی والیبال بعد از شکست کانادا، این برد را روحیه بخش عنوان کردند.

سعید معروف کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال بعد از برد برابر کانادا گفت: می‌دانستیم که کانادا تیم قدرتمندی است ، ست اول بسیار سخت بود ولی در ست سوم به بازی برگشتیم. امروز تمام تیم به کمک هم آمدند و این نتیجه برد بسیار بزرگ و روحیه‌بخشی برای مسابقات آینده بود.

میلاد عبادی پور هم گفت : ما هدف بزرگی داریم و تنها به کسب سهمیه المپیک می اندیشیم. کانادا به نظر من یکی از بزرگترین تیم ها در جهان است. ما بازی خیلی سختی داشتیم و این را از قبل می دانستیم اما اطلاعات زیادی از این تیم نداشتیم. خوشبختانه توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و این بازی بزرگ را ببریم.

وی افزود: همه کمک کردند، تیم ما تیم بزرگی است. هدف بزرگی داریم ما نیامده ایم که فقط بازی کنیم، هدف ما المپیک است و فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می کنیم.

دریافت کننده والیبال ایران خاطرنشان کرد: به نظر شخص من، همه تیم ها از قبل با ترس برابر ایران ظاهر می شوند و الان ترس آن ها بیشتر شده است. همه تیم ها برابر ایران با صد در صد توان خود به میدان می آیند و خوشحالم که ما موفق شدیم این بازی را ببریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =