با حضور استاندار سمنان مراسم استقبال از رزمنده همکار  مدافع حرم برگزار شد

با حضور محمدرضا خباز مراسم استقبال و تجلیل از رزمنده مدافع حرم حمیدرضا قرائیان در محل استانداری سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین با حضور استاندار سمنان ، معاون سیاسی امنیتی استانداری ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مدیران و کارکنان استانداری از رزمنده مدافع حرم حمیدرضا قرائیان استقبال و تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم استاندار سمنان تقابل حق و باطل را تقابلی تاریخی برشمرد که در طول تاریخ از هابیل تا قابیل همیشه حق در مقابل باطل ایستادگی نموده است و در دوران پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین همواره حق و عدالت در مقابل ظلم و باطل ایستاده اند و همیشه حق با ایستادگی مردان خدا بر علیه باطل پیروز شده است امروز هم رزمندگان مدافع حرم برای حفظ عزت، عظمت و سربلندی ملت ایران اسلامی دورتر از وطن در مقابل دشمنان ایستاده اند.
وی افزود: اگر امروز رزمندگان مدافع حرم در مقابل تکفیری ها و داعش نیایستند بی شک دشمنان به این مرز و بوم آسیب خواهند رساند .
استاندار سمنان اضافه کرد: در راستای توطئه ها و ترفندهای استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل امروز شاهدیم که گروههای تروریستی و تکفیری، کشورهای منطقه خصوصاً سوریه و عراق را میدان خباثت ها، جنایتها و ددمنشی های خودشان برای ضربه زدن به اسلام قرار داده اند.
که در این هنگامه جوانان دلیر و ایثارگر ایران اسلامی برای دفاع از اسلام ناب محمدی، ارزشها و اعتقادات خصوصاً کمک به جبهه مقاومت و ایجاد امنیت لازم برای مردم عزیزمان به نبرد با تروریست ها می پردازند که این دفاع از اهل بیت مایه عزت آفرینی و افتخار آفرینی ایران اسلامی است .
دکتر خباز همچنین با اشاره به حضور خانواده شهید سرافراز محمد حسین حمزه در این مراسم گفت: خوشا به حال شما خانواده شهدا که با مال و جان خود با خداوند معامله کردید چون در این معامله خداوند خریدار است و مومن و خانواده شهدا فروشنده ، او جان و مال در راه خدا می دهد و خداوند پاداشی به بزرگی بهشت به آنان عطا میکند و این ارزشمندترین معامله خانواده شهدا و شهیدان گرانقدر با خداوند است .
در پایان با اهدای لوح تقدیری از حمیدرضا قرائیان تجلیل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =