خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند تهرانی IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    با سلام و احترام، بنده مسیره هر روزه ام از اتوبان امام علی به شهرک مشیریه و بالعکس میباشد. در انتهای خیابان پامچال در مشیریه منتهی به اتوبان امام علی، حدود تقریبا 100 متر تابلوی توقف مطلقا ممنوع در هر دو مسیر رفت و برگشت نصب شده است. ولی متاسفانه هر روز شاهد توقف خودروهایی هستیم که بعضا خاور و نیسان نیز هستند و باعث تنگتر شدن مسیر شده است. خواهشمند است از مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی بخواهید با اعمال جریمه برای رانندگان خاطی، یکی از ابتدایی ترین حق دیگر شهروندان را رعایت کنند. با تشکر
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    5 سال گذشت.هیچ کسی هیچ اداره و ارگانی هنوز مشخصات منو از سیستم پادگان قبلی که سال 90 بعد از 13 روز از آموزشی پادگان رو فقط بخاطر شرایط فوق سخت ترک کردم،حذف نکرده...آیا اگر نسبت فامیلی یا دوست یکی از آدمای برش دار یا بزرگ بود یا همون عبارتی ساده خودم اگر پارتی داشتم واقعا بازم بنظرتون کارم لنگ بود..حالا که روی آوردم به شما و مسولین که انسان جائزالخطاست و منم خطای که کردم خطا حساب نمیشه از روی آگاهی و عمد نبوده بلکه بخاطر شرایط خانواده بوده..حالا مسولین که میگید برید خدمت یا بخرید یا عفو میدین.آقایان من فقط میخام مشخصاتم از سپاه دریایی شیراز احمدبن موسی حذف بشه تا از اول دفترچه بگیرم و بتونم توی شهر خودم کنار پدرم که یک چشم نابینا و بیمار اعصاب هست و 3خواهر مجرد و داداش مریض،خدمت رو انجام بدم.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    در طي دو هفته به علت مشكل فني در خودروي خود سه بار با امدادخودرو ايران خودرو تماس گرفتم و هر سه بار با جواب مشكلي وجود ندارد مبلغ ميانگين ٢٠ هزار تومان پرداخت كردم و متاسفانه هيچ يك از امدادگران متوجه مشكل اساسي نشدند و در نهايت سرسيلندر سوخت و به گفته تعميركاري كه مراجعه كردم مشكل از روز اول واضح بود. در تماس با بازرسي امدادخودرو اذعان دارند كه امداد خودرو مانند اورژانس است و فقط سرم وصل ميكنند و خودتان بايد مشكل را بفهميد آيا اورژانس هم به بيمار سكته قلبي فقط سرم وصل ميكنند و همينكه بيمار نفس بكشد او را رها ميكند يا اينكه به همراه بيمار هشدار مي دهد؟ امدادخودرو فقط به دنبال پول اياب ذهاب است
  • بابک A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    با سلام هزاران جوان مانند من که اماده خدمت سربازی هستند اخباری نگران کننده از مورد قبول نبودن آموزش تکمیلی بسیج توسط سپاه پاسداران شندیده اند و کسانی که 45 روز از زمان خود را در این دوره گذرانده اند الان باید دوباره 2 ماه اموزش مجدد را طی کنند و همان مطالاب قبلی را تکرار کنند لطفا صحت این خبر را پیگیری کنید و بیان شود کسانی که امریه و سرباز معلم پذیرش شده اند و حتی از کسر خدمت این دوره نیز نمیتوانند استفاده کنند تکلیفشان چیست؟
  • معلم IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    لطفا بخشنامه منع ادامه تحصیل فرهنگیان را پیگیریی فرمایید. مشکلات زیادی برای فرهنگیان در این زمینه بوجود آمده و اجازه ادامه تحصیل نمی دهند. هیچگونه همکاری نمیکنن و ازدادن کپی مدارک برای مصاحبه جلوگیری میکنن. باتشکر
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    2 0
    با سلام،لطفا از شورای نگهبان پیگیر مصوبه قانون خدمات رسانی به ایثارگران بشید.با تشکر
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    1 0
    با سلام و تشکر از شما نماینده های مجلس باید جواب بدن وقتی جوان ها اعلام آمادگی میکنن برای سربازی و 6 ماه بعضا 10 ماه بعد میخوره سربازیشون این مشکل از دولت هست یا جوان ها؟ چرا باید عمر جوان ها هدر بره این مدت رو و این رو از سربازی حساب کنن
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    سوال من از سازمان تامین اجتماعی قزوین است که به چه مجوزی توسط پارکبانان شهرداری جهت پارک ماشین درمحوطه بیمارستان رازی قزوین پول دریافت می کنند مگر همین تامین اجتماعی با پول کارگر اداره نمی شود؟ مگر این بیمارستان مربوط به کارگران نمی باشد
  • میلادعلیزاده A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    من به علت بیماری اعصاب وروان ازکارافتاده کلی شدم شرایط 90روزدریکسال قبل ازبیماری رادارم ولی درشرط دوم 365روزدرده سال راندارم چگونه مینوانم باخرید سوابق خدمت سربازی ازشرایط مستمری استفاده کنم .لطفاباجزییات کامل توضیح دهید.
  • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام. وبسایت معاونت احتیاط نزاجا برای صدور کارت ایثار تصوير فيش واريزي بانک رو میخواد ولی شماره حساب و مبلغ رو مشخص نکردن. تو قسمت سوالات متداول هم امکان درج سوال وجود داره، میخواستم بدانم جواب سوالات رو به شماره تلفن/ایمیل و ... ارسال میکنن آیا؟؟ چون قسمت جواب خالیه برای همه سوالات پرسیده شده. و سوال آخر اینکه آیا هنوز هم برای درخواست کارت ایثار باید به اداره پست استان مراجعه کنیم؟ اگر پاسخ مثبت است: بعد از ارسال مدارک نهایتا بعد از چه مدت کارت به دستمان میرسد؟؟
  • tehran US ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    چرا با کسانی که تفنگ بای در تهران میفروشند و استفاده میکنند برخورد نمیشود.با این تراکم جمعیت در تهران تفنگ بادی با هر کالیبری خیلی خطرناک میباشد.
  • بخشی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    مالیات دارایی بدونه هیچ منطقی .مالیات صنفی غیر عادی می خواهند.با این رکود تاریخی .درآمد نداریم در هزینه هاو مخارج زندگی در ماندیم.واگر به این منوال پیش برود .باید بخاطر فشار دارایی تعطیل کنیم.از مسولان تقاضای عاجزانه دارم پیگیری کنید.
  • کریمی A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    با سلام می خواستم در مورد طرح تعویض کارت ملی و هزینه هایی که افراد باید بپردازند اطلاع رسانی شود 1 : اول اینکه به مردم بگویند به منظور نوبت گیری لزومی به مراجعه به کافی نت نمی باشد و افراد می توانند از طریق منازل شان ثبت نام و نوبت گیری نمایند. 2 : مشخص شود علاوه بر هزینه ای که به صورت اینترنتی در موقع نوبت گیری می پردازند چه هزینه دیگری باید پرداخت نمایند . 3 : چرا دفاتر پست مبلغ دوازده هزار تومان در زمان مراجعه اخذ می نمایند در حالی که دفاتر پیشخوان ملغ نه هزار تومان دریافت می کنند ؟ 4 :و سوال آخر چرا پس از آماده شدن کارت از طریق پست به منازل متقاضیان ارسال نمی شود و افراد باید پس از دو ماه به پست مرکزی مراجعه نمایند ؟