۰ نفر
۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶

هافبک راست تیم ملی می گوید لباس ها را فدراسیون انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش بازیکن با اخلاق تیم ملی که امروز در تمرین صبح آفتابی شد، پیش از شروع تمرین دقایقی با خبرنگاران حرف زد:« اردوی خیلی خوبی را شروع کردیم. امروز همه بازیکنان حضور داشته و تیم کامل شده است و همین موضوع باعث شده که شرایط بهتر از گذشته باشد. روز گذشته تیم به صورت نصفه و نیمه تمرین کرد. این اردو اولین اردوی ما بعد از قرعه کشی مقدماتی جام جهانی است که می‌خواهیم با قدرت شروع کنیم تا در نهایت به جام جهانی صعود کنیم.»

جهانبخش در خصوص وضعیت تیم آلکمار هم گفت:« اول فصل خیلی خوب نبوده و شروع خوبی نبودیم اما در نیم فصل دوم عملکردمان خیلی بهتر شد و توانستیم سهمیه اروپا لیگ را بدست آوریم. قرار است یکسری بازین جدید را برای فصل آینده بگیریم که امیدوارم با حضور آنها بتوانیم در فصل آینده نتایج خوبی کسب کنیم.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی داشته هم گفت:« با مسئولان باشگاه در این زمینه صحبت‌هایی انجام شده اما به نظر می‌رسد آنها فعلا خیلی موافق انتقال من نیستند. من قرارداد4 ساله با باشگاه آلکمار دارم و می‌خواهم در این 4 سال بهترین تصمیم را بگیرم.»

 

 

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =