۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

ایسنا نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی برخی نمک‌های واحدهای تولیدی مواد غذایی را که به دلیل جعل یا فاقد اسناد بهداشتی اداره کل فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو بودند را اعلام و آنها را غیرمجاز عنوان کرد.

نمک با نام‌های تجاری آرمان، هستی، بلوط، دی، صدف، نمک تصفیه شده یددار دانه دانه و نمک شرکت نمک رادمهر با نام تجاری رادمهر به دلیل جعل مدارک بهداشتی مورد نظر اداره کل نظارت بر فراورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو غیر مجاز هستند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین با نام بردن از نمک‌های روحی و نمک یددار الماس به دلیل عدم دارا بودن مجوزهای بهداشتی از افرادی که محصولات معرفی شده را در سطح عرضه مشاهده می‌کنند خواست تا روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع کنند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، شماره تلفن 66405569 آماده دریافت اطلاعات درباره عرضه فرآورده‌های غیرمجاز است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    2 0
    هر چه بگندد نمکش میزنند. وای به روزی که بگندد نمک. چقدر بدبخت شدیم ما
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    4 0
    نمک صدف که همه جا هست،کلی هم مصرف کردیم،اینایی که با سلامت مردم بازی میکنن فقط با یه جریمه ریالی مشکلشون حل میشه؟ سنگ کلیه و سرطان عوارض این نمکها و آبلیموهای به ظاهر بهداشتیه