توضیحات حافظی در مورد شکایت شهرداری از او/ قاضی منع تعقیب صادر کرد، اما شهرداری معترض شد

ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران درباره شکایت شهرداری تهران از وی به دلیل نطق پیش از دستورش توضیحاتی را ارائه کرد.

رحمت اله حافظی  در مورد جزئیات شکایت معاونت حقوقی شهرداری تهران از وی به دلیل نطق پیش از دستورش گفت: اواخر سال 94، احضاریه‌ای مربوط به شکایت اداره کل حقوقی شهرداری از بنده که در تیرماه ثبت شده بود به دستم رسید و پس از پیگیری متوجه شدم که از زمان شکایت مسئولان شهرداری تا اسفندماه، چندین بار احضاریه برای من صادر شده بود اما بنا به دلایلی به دستم نرسید و سرانجام پس از هشت ماه متوجه شکایت شدم!

وی با بیان اینکه موضوع شکایت در مورد سخنرانی پیش از دستور من در اواخر اسفندماه 93 سال تحت عنوان «حول حالنا در مدیریت شهری» بود گفت: در این نطق جملاتی بیان شد که به مذاق مدیران شهری خوش نیامد که می‌توان به یکی از جملات اشاره کرد که در آن عنوان کردم؛ قطار مدیریت شهری باید از ریل خود محوری به ریل مدیریت منتقل شود و دراین نطق عنوان کردم که حول حالنا یعنی اینکه باغات مردم را با قیمت باغ خریداری نکنیم و بعد تغییر کاربری به تجاری داده و به قیمت بالاتر به فروش برسانیم و مصدایقی از این قبیل که آقایان همان زمان شکایت کرده بودند.

حافظی با بیان اینکه مسئول پرونده پس از بررسی، منع تعقیب صادر کرده است گفت: با این حال مجددا شهرداری نسبت به رأی صادره (منع تعقیب) اعتراض کرده است.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از موضوع شکایت، مراتب را به مسئولان شهرداری اطلاع داده و آنها نیز طی نامه‌ای از شکایت خود صرف نظر کردند؛ افزود: مطمنا شهرداری نمی‌تواند با انجام چنین اقداماتی ما را از دنبال کردن حقوق مردم منصرف کند چراکه ما نماینده مردم هستیم و این روش‌های تهدیدی جواب نمی‌دهد!

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =