دو فیلم مستند «همه درختان من» و «یک ساعت از یک عمر» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد و تهیه‌کنندگی مجتبی میرطهماسب در جشنواره بین المللی فیلم سبز نمایش داده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مستندهای «همه درختان من» و «یک ساعت از یک عمر»  ساخته رخشان بنی اعتماد روز پنجشنبه ازساعت 19:30 تا 21:30 در سینما فلسطین نمایش داده می شود.

مدت زمان پخش مستند «همه درختان من»  51 دقیقه و مستند «یک ساعت از یک عمر» 50 دقیقه است.

در خلاصه مستند «همه درختان من» آمده است: مه لقا ملاح کهنسال ترین فعال محیط زیست و موسس اولین ان.جی.او محیط زیستی ایران است. سپری کردن چند روز در خانه و همراهی با او در گردهمآیی ها و فعالیت های محیط زیستی بهانه ای برای تصویر کردن وضعیت بحرانی محیط زیست در ایران است.

مدت زمان این مستند50 دقیقه است و آهنگ «ایران ایران» محمد نوری موسیقی انتخاب شده برای این اثر است.

در خلاصه «یک ساعت از یک عمر» آمده است: اسکندر فیروز بنیان گذار سازمان حفاظت از محیط زیست را پدر محیط زیست ایران می نامند. نشست و گفت وگوی چند ساعته سه نفر از فعالان محیط زیست با او، تاریخ شفاهی و نگاه گذرایی است از یک عمر تجربه و دغدغه های وطن پرستانه اسکندر فیروز.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران از 24 اردیبهشت در موسسه فرهنگی هنری صبا ، سینما فلسطین و سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =