شکایت مردم جواب داد: پارکینگ خودروهای تصادفی در خیابان کارگر پلمب شد

رئیس اداره حقوقی شهرداری منطقه 6 شهرداری تهران اعلا کرد در پی شکایات مردمی حکم پلمپ برای پارکینگ ماشین های تصادفی در خیابان کارگرشمالی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرفروشی و حق فروشی مدل ها مختلفی دارد. یکی از همین مدل ها باز می گردد به خیابان کارگرشمالی که پارکینگ اتومبیل های استادان و دانشجویان دانشگاه تهران اجاره داده شده است به بخش خصوصی. بخش خصوصی که این پارکینگ را محلی برای جمع آوری خودروهای تصادفی و جریمه ای نموده و سبب شده اعتراض مردم و شهروندان بالا رود.
این پارکینگ که سند اصلی آن به نام دانشگاه تهران خورده، این روزها به دغدغه ای تبدیل شده است که شهرداری منطقه 6 ناچار شده است برای حل این معضل به مراجع قضایی مراجعه کند.
مانی جعفریان، قائم مقام شهرداری منطقه 6 در همین خصوص می گوید: دانشگاه تهران در زمان مدیریت پیشین خود طی درخواست کتبی از ما خواست به زمین واقع در خیابان کارگرشمالی مجوز پارکینگ بدهیم تا اساتید و دانشجویان این دانشگاه بتوانند از آن بهره برده و نگران جای پارک ماشین خود نباشند.اما این دانشگاه پس از کسب مجوز آن را به بخش خصوصی سپرد و بخش خصوصی نیز هم اکنون آن را به پارکینگ ماشین های تصادفی تبدیل کرده، که مشکل آفرین شده است.
جواد تجددنصب، مشاور شهردار و رئیس اداره حقوقی شهرداری منطقه 6 نیز در خصوص تخلف صورت گرفته توضیح داد: رای بند20 ماده 55 قانون شهرداری را برای ملک مذکور گرفته ایم و منتظر استیفای حقوق شهروندان ازسوی نهادهای قضایی هستیم.
او اضافه کرد: بر اساس حکم گرفته شده ملک مذکور به آدرس خیابان کارگرشمالی، خیابان فرشی مقدم، خیابان فجر یکم روبروی خیابان هفدهم که به صورت پارکینگ استفاده می شود به دلیل مشکلات ناشی از بروز تنش های فی مابین مراجعین و کارکنان پارکینگ، آلودگی صوتی و بصری ناشی از حمایت از فعالیت در بافت مسکونی باید فعالیت های خود را تعطیل کرده و پلمپ شود.
گفتنی است بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، شهرداری را مکلف می کند با هرگونه فعالیت مزاحم شهری برخورد کرده و از ادامه فعالیت این مشاغل جلوگیری کند.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    با تشکر از شهرداری
  • شهاب IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    آفرین